takk gøy at noen liker det.
det er jo 2x500+hk nå.
karrosseriet er jo 185 og mr2 3 gen pluss mye kraftig sammen settinger og mye bur så det er dønn stivt og megasterkt føler jeg. samme med hjulstillinger. virker som null problem for alt egentlig.og pga den lave vekta på 1150 kg.
mr 2 3 gen har jo 245hk og celica forstillingen er jo konstruert for nærmest det samme med samme stikkakslinger.
så i mine øyne da er jo bilen konstruert for 500hk nesten som standard nå.. hehe vis en ser vekk fra påkjenningene på karroseriet men jeg tror jeg har funnet et bra konsept nå.
tåler sikker enda mye mere hester men jeg er veldi fornøyd fåreløpig.
det som blir slitt fort er h drivaksel ytre ledd som får påkjenninger i hjulspinne på banene i klokkeretning i hjulspinn på høye gir i full sving.. men di gir lyd før di ryker heldigvis.
gleder meg masse til kjøring med enda enklere bil i 2017 og enda mere forbedret.