TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Eriks Avensis 2012, Til salgs

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #407420  av ErikG
 
Får lage en liten show og shine tråd på nye bilen etter at gamle ble solgt http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... 62&t=33819

Nye er en 2012 Avensis t27 facelift 2.0 diesel stv ececutive utgave.

Planer for denne er:

Toyota motorsport kit
Luftfjæring
20'' sommerhjul
17'' vinterhjul

Bilde

Bilde
Sist redigert av ErikG den 25 jul 2013 20:16, redigert 1 gang totalt.
 #407428  av FT86
 
Kjempe tøff :)

toyota kittet er rått, blir en helt annen bil synes jeg :)

Hvilke felger skal du ha på den ? (sommer)
 #407431  av ErikG
 
Har til nå montert xenon i grøftelys, toyota motorsport senkesett og 17 zito vinterhjul.
Bilde

Foreløpi finnes det ikke noe toyota motorsport kit til faceliften, så planen min er å bruke det fra den hvite og modde det så det passer. Bakfanger og skjørter er bolt on, mens fronten må gjøres om litt.

Sommerfelger har jeg ikke bestemt meg for enda. Har bestemt at jeg ikke skal ha noe kantfelger, synes konkave felger er fett!! Har sett litt på noen, men er veldig usikker... Så tips om felger er det bare å komme med!!
 #407435  av FT86
 


Jeg elsker disse, fått de i svart eller hvit trur jeg hadde blitt konge! Advan RS-D(?) felger, tipper de er dyre ...

EDIT: JA de var dyre... så 2700 dollar for 1.

Her ! sjekk de svarte han har
http://www.ebay.com/itm/ADVAN-RS-18x9-0 ... 415f5c21dc
 #407460  av @lpher
 
Ohh..nice! :)

Var skeptisk da fattern sa han hadde bestilt sin nye Avensis i denne fargen... Men fargen er jo helt nydelig! :D

Menneh...hva med stereo da?
 #407466  av Gt-4-Ever
 
Ser meget bra ut, digger den nye fronten. :D
 #407469  av ErikG
 
@lpher skrev:Ohh..nice! :)

Var skeptisk da fattern sa han hadde bestilt sin nye Avensis i denne fargen... Men fargen er jo helt nydelig! :D

Menneh...hva med stereo da?
Var skeptisk til fargen selv. Men går seg til mer og mer. Hadde vært fint med litt mer anlegg, men har ikke plass
 #407486  av Holger
 
oioi, den var f*** så fin! :D
 #407491  av @lpher
 
ErikG skrev:
Var skeptisk til fargen selv. Men går seg til mer og mer. Hadde vært fint med litt mer anlegg, men har ikke plass
Alltid plass til stereo...om man velger rett utstyr ;)
 #407497  av ErikG
 
Orginal spilleren greier ikke dra noe serlig mer enn det som er der org. Og bagasjen er full pga kompressor og lufttank, så får ikke plass til noen forsterkere
 #407499  av ErikG
 
Skal ha 20 toms felger. Vurderer disse asa gt1 felgene. Hva tror folket?
 #407517  av 94CelicaGT
 
Hærlig farge :) Grattis!

Hva slags senk har du montert? fra den gamle? Siden de sa her på Toyota at det enda ikke var senk å få tak i til min pga at det er "for nytt" :?
 #407537  av celicat23
 
ErikG skrev:Skal ha 20 toms felger. Vurderer disse asa gt1 felgene. Hva tror folket?
Tror du glemte en link eller bilde eller noe her....?
 #407559  av ErikG
 
Disse felgene jeg tenkte på
Bilde
 #407560  av ErikG
 
"e="94CelicaGT"]Hærlig farge :) Grattis!

Hva slags senk har du montert? fra den gamle? Siden de sa her på Toyota at det enda ikke var senk å få tak i til min pga at det er "for nytt" :?[/quote]
"

Er senkesettet fra den hvite jeg har satt på. Er kappet ihvertfall 1 runde foran etter hva jeg husker