Har vert på EU-godkjenning med min Celica st185 og fekk ein feil på punkt 5,2 "Bakaksel- slakk i innfestninger". Kundebehandlaren frå Toyota sa at eg måtte skifta ut heila diffrensialen, lokk, simmeringer, hjullager og anna småtteri på begge sider, fordi opphengsforingane er defekt. Han påstod at opphengsforingane i seg sjølv var umulig å ta av, uten å skifta ut alt som er nemnt ovanfor.
Er det verkeleg så vanskleg å skifta opphengsforingar? Syns det blir litt unødvendig å skifta ut alt dette, om det ikkje er behov for da. Det var heller ikkje så altfor billig.
Eg har ikkje særleg erfaring på denne delen av bilen, så eg setjar stor pris på innspel!
Bilete av delelista:



Er det verkeleg så vanskleg å skifta opphengsforingar? Syns det blir litt unødvendig å skifta ut alt dette, om det ikkje er behov for da. Det var heller ikkje så altfor billig.

Eg har ikkje særleg erfaring på denne delen av bilen, så eg setjar stor pris på innspel!

Bilete av delelista:



Celica st185 90' prosjekt, 450-500hk bygg! - viewtopic.php?f=61&t=41225
For øyeblikket med st205 motor!
Biler:
- Toyota Celica GT4 ST185 90' -Rampebil!
- Subaru Forester S-Turbo (SF5) 00' - Bruksbil/vinterbil!
For øyeblikket med st205 motor!
Biler:
- Toyota Celica GT4 ST185 90' -Rampebil!
- Subaru Forester S-Turbo (SF5) 00' - Bruksbil/vinterbil!