TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mr2 mk1 4agte " trackday"

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #433688  av steffen karlstad
 
ArildM skrev:14 lapper for alt? Da tar jeg en slik en i vinter :)
MÃ¥ bare komme meg etter totaloverhalinga.
Har et litt gåent utløserlager i min, så hvorfor bare ikke bytte til 6trinnskasse når man først skal av med den :mrgreen:
Skulle trolig få c60 kassa for rundt 7 lapper ferdig overhalt, så ikke noen dårlig deal det heller da. Pusher jo ikke mer enn 160-170hk i blacktoppen da, så det er ikke såååå mye effekt. Men hvorfor ikke bruke c64 hvis den er mye sterkere :)
C64 drevhus
Torsen diff
Aksler
C52 clutch hus
Simringer

Ferdig montert og tilpasset til bolt on i aw 11.
Clutch og evt svinghjul kommer i tilegg. Har det brukt til 1500 ekstra vis du ikke skal ha mere em 200hk
 #433690  av ArildM
 
Tar kontakt når jeg ser kontoen har fått fylt seg opp litt :)
Kjører med C64 kassa selv du eller? Så ikke ut som en vanlig c52 kasse i alle fall :)
 #433722  av steffen karlstad
 
ArildM skrev:Tar kontakt når jeg ser kontoen har fått fylt seg opp litt :)
Kjører med C64 kassa selv du eller? Så ikke ut som en vanlig c52 kasse i alle fall :)

Ja selfølgelig :D er bilde av den på side 2 eller 3
 #433762  av steffen karlstad
 
Trackday i morgen på Våler banen. Reiser og er der tidlig;)
 #434187  av steffen karlstad
 
sessonges uflaks følger på. en dyse som som har sviktet og tatt stempel ringer eller et stempel. begynte ånde på våler banen i helga og ble mer og mer.

vurderer enten bygge en suge motor på 160-170 hjul hk eller bygge smidd i denne 20v også.

noen som vill kjøpe gamle motoren min? 4age 16v med smidd innmat for turbo?
 #434909  av steffen karlstad
 
noen som øsnker seg kansje en av de råeste mk1 som er der ute? selges slik den står med medfølgene deler for rep. (kan fint kjøres, men ånder pga et stykk dårlig ringer/stempel).

tråden taler for seg selv.

selges pga overgang til gt86 som skal bli trackday bil
 #434935  av Xlr8
 
Huff synd og høre, blir stilige med gt86:) reknar med du får fiklet litt med ny bilen då?
 #434958  av steffen karlstad
 
Xlr8 skrev:Huff synd og høre, blir stilige med gt86:) reknar med du får fiklet litt med ny bilen då?

blir det gt86 er det kw3, gateslicks, brembo bremser, milteck eksos og halvbur med alt i vognkort som gjelder. ringen bil
 #436275  av steffen karlstad
 
Bil selges fortsatt! Motor også 4age turbo 16v motoren
 #436727  av steffen karlstad
 
impuls kjøpte med en mr2 mk1 her om dagen. utsetter planene litt om ny dyr bil. (oppgradert alle rom i leiligheten så litt lavt med kr) i mine 10 år med mk1 har jeg ikke sett en som er faktisk rustfri. dvs på alt fra bærearmer til bunnpanne og motorfester. bilen er idiot strøken når det kommer til rust. ikke er den vert rustsveiset eller og er ny lakkert. egen prosjekt tråd kommer. skal bli kosebil/vinterbil med lett frisert 4age og litt understell. orginal uten om det.

den hvite har jeg bestemt meg for og sette vekk i vinter da den er "ferdig". bare sette sammen en motor i vinter.
 #436730  av steffen karlstad
 
noen bilder fra våler banen jeg har glemt

Bilde

Bilde

Bilde
 #436731  av ArildM
 
Nice. Tror du gjør lurt i å beholde den :) Vanskelig å finne noe som er like moro uansett pris (og det er ut i fra min erfaring med vanlig 20v motor).
Spent på å se den andre bilen din også, trodde ikke det fantes rustfri AW11 :)
 #437517  av steffen karlstad
 
Da kom jeg i gang på denne også.

Motor plukket ned, defekt stempel på sylindre 2.
Motor levert til maskinering og deler på vei.
 #437763  av steffen karlstad
 
motor planene klare.

arias lavkomp stempler.
arp head stud kit
arp rod bolt kit.
orginalt toyota pakningsett
kamdrev med vvt removal
gt28rs
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19