TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Reve banekjøring

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #409140  av mailman1
 
VACN prøver å få til å leie Reve go kart bane. Men vi trenger nok folk. Vi må ha minimum 12 biler, 350,- per bil. Må og ha mannskap. Flaggvakt, teknisk, kosting, påslepp osv.

Er det interesse her inne? Jeg vet at jeg selv er intressert.

Meld deres interesse under her så ser vi. Det samme er blitt gjort på mazda forumet og miataklubben.

SÃ¥ ser vi om det blir noe av da:)
 #409148  av Morten
 
Pleier da aldri å være problem at det er for LITE oppmøte på Reve? Uansett lurt å ha med eventuelt dato for når det er tenkt leid om en skal kunne svare om det er interessant eller ikke, både på bakgrunn av om bil er på veien i tide og om folk faktisk er hjemme den aktuelle dagen eller ikke ;o)
 #409212  av mailman1
 
Stemmer Morten. Jeg vet egentlig ikke så mye. Jeg fikk beskjed om å få et inntrykk av interesse på Tsogn av en kompis i Vacn. Jeg har meldt 2-3 intresserte så langt. Akkurat nå trengs det ingen garantier da datoen ikke er satt så vidt jeg vet. (6.mai er pekepinn. vi har sendt forspørsel om den datoen er ledig.)
 #409224  av Xlr8
 
har nok bil klar, og stiller jeg og=)
 #409225  av Morten
 
så lenge jeg er hjemme og har kjørbar bil er ikke jeg vanskelig å be ihvertfall, og får nok med noen kompisser også litt avhengig av hvem som har biler klare.
 #409226  av Morten
 
mailman1 skrev:(6.mai er pekepinn. vi har sendt forspørsel om den datoen er ledig.)
6.mai står åpen på kalenderen deres, så er nok gode odds for det :mrgreen:

http://klepp.kna.no/Nyttig/kalender.aspx