Pass i såfall på at du får med ECUen da... Såvidt jeg er blitt fortalt er det ganske anderledes ledningsnett på den, som må tilpasses bilen, uten at jeg vet det sikkert! Sikker noen her som vet mer om det, som har gjort en ombygging.
Hk har vel med. som nevnt her, andre dyser (540?), annen IC, annen styringsenhet, annen turbo og slike ting. Vet ikke hva ladetrykk den kjører på, 0,9?
Letteste om du vil ha bilen opp å gå er vel å få tak i nytt stempel, og bytte det (evt alle).
Jeg raste også stempelet min, men i og med at når jeg først skulle bygge opp igjen motoren, ville jeg gjøre det litt grommere, som ble alt for dyrt å ta med en gang. Så jeg bestilte en 2.gen JDM motor hos Egon, og hev den i bilen. Er det 3.gen JDM eller Eurospec han selger? Jeg måtte iallefall bytte over til Euro ledningsnett på JDM motoren jeg fikk.
Send evt en PM til Amund her på forumet, han har vært borti de fleste av 3S-GTEene...
- Toyota Celica Turbo 4wd Carlos Sainz Limited Edition, #3268/5000.
- Toyota Land Cruiser 150, 2010.