TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • GT86 Dark Gray manuell - Hentet!

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #417063  av atledreier
 
I dag eller i morgen får endelig Toyota Sandnes klar demobilen så jeg får prøvd bilen jeg har kjøpt. Riktignok en automat, men får litt inntrykk av hvordan den oppfører seg i alle fall.
 #417064  av McLarren
 
Lykke til, misunner deg som f... :D
 #417076  av atledreier
 
Toyota tok kontakt med meg nå nettopp. Fikk spørsmål om jeg ville være førstemann til å kjøre demobilen når de fikk skilter på den på mandag. Skulle komme innom på vei hjem fra jobb og ha bilen til tirsdag. :D
 #420922  av atledreier
 
Fikk beskjed i går om at bilen er produsert og blir levert Malmø 27.11-2012! Det betyr levering til meg i begynnelsen av desember, sannsynligvis rundt 12-15.! :D

Gleder meg VELDIG!
 #420936  av MR2i
 
Veldig bra! Ikke så håpløst lenge å vente nå!

Mistenker en og annen som er passelig misunnelig her på forumet! ;)
Regner med det kommer et og annet bilde her når du henter den.. hehe
 #422118  av atledreier
 
Bilen er fremdeles i rute for levering. Står på en båt i dette øyeblikk, på vei mot Malmø. Håper på levering fredag 7. desember, så nå nærmer det seg kraftig.
 #422119  av ArildM
 
Grei julegave til seg selv det :D
 #422465  av atledreier
 
Da fikk jeg telefon fra Toyota. Bilen kommer inn i neste uke! De var ikke helt sikre på om de rakk klargjøring i neste uke pga travelt hos tectylfolka, men den skulle komme til Rogaland i begynnelsen av neste uke! :)

Blir spennende å se fargen for første gang.

Plutselig hastet det med finansiering osv! Vinterdekka er heller ikke på plass ennå.
 #422877  av Roye
 
Heldig-gris :P
Skal den vinterkjøres allerede? :)
 #423072  av atledreier
 
Da har bilen allerede fått lakkreparasjon... :(

Skal på klargjøring i morgen tidlig, med forventet overlevering i morgen ettermiddag. Den fikken skrape i framfangeren når de rygga av hengeren hos Toyota, så det gikk noen dager ekstra.
 #423084  av FT86
 
atledreier skrev:Da har bilen allerede fått lakkreparasjon... :(

Skal på klargjøring i morgen tidlig, med forventet overlevering i morgen ettermiddag. Den fikken skrape i framfangeren når de rygga av hengeren hos Toyota, så det gikk noen dager ekstra.
å fy fan så surt det må være. er ganske misunnelig på bilen må jeg si. akkurat den fargen jeg vil ha :P
 #423102  av MR2i
 
Regner med det kommer et par bilder av avhentingen? :)

Julekvelden kom tidlig i år.. hehe.. morsomt!!

I skrivende stund sitter du nok og kjører den på tur nå..
Gratulerer er vel på sin plass å si da.. :)