TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • GT86 Dark Gray manuell - Hentet!

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #412583  av atledreier
 
Da har jeg fått bestilt go'bilen! :D

Leveringstid antatt 1. kvartal 2013, så det blir LAAAAANG ventetid....

Bilde

Bilde
Sist redigert av atledreier den 11 des 2012 18:44, redigert 2 ganger totalt.
 #412587  av ArildM
 
Liker :D Vi skal få opprettet et eget underforum. Leveringstid ca like lang som på bilen :mrgreen:
 #412591  av sotevik
 
atledreier skrev:Da har jeg fått bestilt go'bilen! :D

Leveringstid antatt 1. kvartal 2013, så det blir LAAAAANG ventetid....

Bilde

Bilde
Gratulerer.Er i tenkeboksen selv.Kjøpte ny Lexus i 2011.
 #412735  av atledreier
 
Da har jeg faktisk endret fargevalget mitt. Går for mørk grå. Den er litt mer 'tidløs' og uttrykker litt mer eleganse. Litt mindre ramp, men tror nok den holder bedre på verdi og eleganse.

Ombestemte meg etter å ha sett et av de få bildene av den mørkegrå fargen. Dette er riktignok en Scion FR-S, men lakkoden skal være den samme:
Bilde
 #412738  av FT86
 
ahhh kan jeg kjøpe den av deg om typ 10 år når jeg får råd? :P

den fargen jeg vil ha :) slå til med noen bbs lm med svart eller gull senter så går det for min del i hvertfall
Vedlegg
XtWG6.jpg
XtWG6.jpg (241.37 kiB) Vist 3620 ganger
 #412739  av ArildM
 
Tror nok ikke du gjør noe dumt i det fargevalget. Klassisk og tidløst :)
 #412745  av ArildM
 
Er jo et godt tegn at de ikke klarer å produsere nok, men kjedelig for de som må vente så lenge :wink:
 #412750  av Holger
 
fy faen så tøft! du gjorde riktig fargevalg hvertfall :D

ikke misunnelig i det heletatt................................... :roll:
 #414786  av atledreier
 
Da har turneen nådd Rogaland! har fått sett og prøvesittet i bilen 'min'. Den er enda mye finere i virkeligheten enn på bilder!
Fikk også fremskutt forventet leveringstid litt, de forventet levering i oktober-november, som er adskillig nærmere enn mars-april som opprinnelig forespeilet!
Vedlegg
86Glis.jpg
86Glis.jpg (138.12 kiB) Vist 3278 ganger
 #415458  av GhostRider88
 
Forstår meeget godt at du har valgt denne bilen. Ble overbevist selv da jeg så, prøvesatt og "følte" på bilen her for leden dag. Utrolig fin og ikke minst, en meget god sittestilling og et nærmest perfekt førermiljø! Prismessig så er den også veldig aktuell. Ikke stort mer enn en vanlig årslønn ;)

Skal ikke se bort i fra at dette blir min fremtidige bil (ved siden av mr. 2 da ;) )

 #416411  av Holger
 
Hehe, stili :D