TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lanseringsparty GT86 Toyota Hell (Trondheim)

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #413568  av ArildM
 
Pål fra TSCN har fått en koselig forespørsel fra Toyota i Trondheim, denne dagen er det nemlig "lanseringsparty" for GT86 i Trondheim, og intet annet enn selve stjernen selv dukker opp (GT86).

Toyota har sendt ut ordet og ønsker at flest mulig entusiaster stiller med sportye Toyotaer denne dagen, hvem kommer? :)

FRA TSCN:
Da har jeg blitt fårespurt om å samle sammen noen pene eksemplarer av Toyota sportsbiler til 29/6-2012 i Trondheim.

Dette er en fredag, og jeg tror man kan ha inntresse av å se hva som dukker opp som førpremiere akuratt denne dagen. ( og kun denne dagen ).... :mrgreen:
Vi prøver å få så mange forskjellige modeller, Celica, AE86, MR2, Supra, Soarer og resten som måtte kunne gå under paraplyen sportsbil fra Toyota.



Disse kommer:

AE86:

Celica:
MKI Cupe
MKI Cupe ?

MR2:
MKII

Supra:
MKIII

Div:
1991 Toyota Soarer Activ Suspensjon.
 #413648  av ArildM
 
"RYKENDE FÆRSK INFO!!!" ( kom nettopp inn pr. tlf :P )

GT86 kommer til Hell Bil, fredag. 29. Og blir der også lørdagen!!

Vi har nå vurdering på bilutstilling på lørdagen i stede for fredag!! Dette vil gjøre livet enklere for mange som kunne tenkt seg å stille med bil!

Grilling!!!!!!!!!! :mrgreen:
Andre gode forslag mottas med stor takk!!!!!!!! :mrgreen:


Bilen kommer fra morgenen på fredag. ca. 8,00 - 17,00
Lørdag blir annonser som den store dagen!! 10,00 - 16,00
Da ser det ut til at i alle fall jeg stiller lørdag i stedet for fredag :)
 #413672  av sindrejl
 
Hadde vært tøft om jeg fikk stylinga til chaseren til rett tid :)
 #414414  av ArildM
 
Da er det ikke mange dager igjen, jeg og smokey kommer på lørdagen :) Håper andre også stiller opp :)
 #414437  av sindrejl
 
blir ingen Chaser på utstilling pga mangel på styling ennå, men jeg tar turen uansett! Skal også benytte anledningen til å teste en RX400h
 #414442  av Holger
 
jeg skal hvertfall dit :) men dårlig med sportsbil, hehe. Har jo ta60 coupe da! :D
 #414451  av ArildM
 
Knall :) Jeg tror jeg drar dit ganske tidlig, frilørdag for min del, mulig jeg er i trondheim allerede i 9 tia :)
 #414483  av ArildM
 
Jupp :)
Er det ingen som har Celica, eller kjenner noen som har Celica som kommer? :)