TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Verdivurdering - IS200

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #414042  av oleb
 
Hei!
Lenge siden jeg har vært her inne nå, men det begynner å bli en stund siden jeg hadde Toyota :)

Pappa har en IS200 som han vurderer å selge, siden han har lyst på IS220 eller IS250 :D
Hva mener dere er en fornuftig pris for bilen?
Info:
2003 modell sport som har gått 85k.
Manuell kasse, skinnseter.
Mørkegrå, noen merker her og der i lakken etter vanlig bruk, men generelt pen.
Nylig skiftet regreim, vannpumpe osv.
Ikke servicehefte, men nøye fulgt opp.
Ingen kjente feil eller mangler, pent holdt og kjørt (eier er i slutten av 50-årene).

Hva tror dere?
 #414054  av sindrejl
 
til sammenligning så gikk nettopp en meget pen og forseggjort 2001 lexus med godkjent kompressor til 140.000. Den hadde kjørt 190 på nåla.

Antar at en standard 2003 modell i god stand, med kun 85 på nåla burde gå for rundt samme prisen.
 #414056  av harared
 
Har selv solgt is200 i vinter og da var markedet rimelig dødt og måtte ned i pris for og få solgt.
Ser også at mange is200 ligger lenge ute uavhengig av utstyr og tilstand.
Mitt tips er og ordne tilstandsrapport selv om bilen virker bra, tror du fanger flere sin interesse da.
140k virker som en grei pris for en bra bil i det øvre sjiktet, men som sagt er markedet sprengt med bruktbil og bilen er snart 10 år gammel.
Lykke til med salg.
 #416376  av veslemoen
 
Kjøpte en 2003 mod i vinter, da var prisen satt til 180k men fikk den noe billigere. Men kommer Ann på utstyr ;)
 #417376  av Drafter
 
veslemoen skrev:Kjøpte en 2003 mod i vinter, da var prisen satt til 180k men fikk den noe billigere. Men kommer Ann på utstyr ;)
180? med mindre det sitter godkjent turbomotor i den ble du skikkelig rumpepult