TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ArildM's SW20 (Smokey)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #414851  av GhostRider88
 
Kunne ikke bli mer enig! MR2'en er å bli et bil-ikon med et tidløst design. GT86 sitt design vil jeg kunne mene at blir "avmotens" om noen år, mens mr2'en fremdeles vil måle seg med de peneste sportsbilene opp igjennom tidene ;)
 #414965  av ArildM
 
Kikker på litt felger. Mulig det blir nye til neste år?

Vanskelig å finne noe som er fint :? Eller kanskje utvalget som er for stort.

Disse var ganske pene:
Bilde
Men ikke for salg lengre.
Kanskje Rota D2, selv om de er billig kopier av Works / SSR (som igjen blir litt dyre):

Azev A?

Disse synes jeg var fine for en mnd siden, liker de ikke nå:

Kanskje klaske til med noe skikkelig 3delt fra ImageWheels?
F40 replica? :lol:

BBS stil:

Kunne ha blitt bra med litt feite hjul:


Tror det bør være litt kant og litt "feite" hjul, men har da vinteren å spekulere på :)



Vil disse passe på Smokey?

http://www.ebay.com/itm/JDM-Aluminum-RA ... 22&vxp=mtr

Noe i veien for å kjøpe billige hjulmuttre på Ebay? Er det sånn drit som deler seg i to når du setter det på og faller av mens du kjører? Hjulmuttrene som står på er ganske rustne :oops:
 #414967  av magnesmurf
 
Hvis du kjøper billige alumuttere på ebay må du være obs på to ting.

De blir runde på utsiden hvis du bruker muttertrekker på¨de, og de tåler ikke å bli skrudd av og på mer enn maks 10 ganger før de er runde uansett.

Alumuttere tåler ikke salt. Da setter de seg dønn fast til metall.

Husker ikke i farten om mr2 har m12x 1,25 eller m12x 1,5 i gjengestigning.
 #414969  av ArildM
 
Takk. Da drar jeg innom Tevo Dekk å får tak i noen skikkelige :)
 #414975  av 3rlend
 
Sjekk ut trd alumni-k

Om ikke har jeg et sett azev felger :p
Jeg liker dem ikke, så kan svært gjerne selge dem :)
 #414978  av ArildM
 
Hehe. De TRD felgene var råe. Akkurat noe slikt man skulle ha hatt. Enten det eller BBS stil ala de til Imagewheels 8)
Må cashe ut 20v motoren på neste lønning så det blir ikke noe felgkjøp i år ;) Må bruke opp dekkene som står på først :mrgreen:
 #414982  av GhostRider88
 
Har fått en forkjærlighet for de felgene i crome utførelse og innpress. Fikk øynene opp for disse variantene når jeg så Magnesmurf sine felger i real-life 8)

Men hadde jeg skullet velge helt fritt, men holdt meg til mitt budsjett, så hadde jeg valgt mellom følgende:

DOTZ MUGELLA
Dimensjoner med dekk: 8,5jx19 , 225/35r19 , 255/35r19



WRD Mesh
F 8,5x17 with 215/40 , R 10x17 with 245/35



ASA AR1
17x8 +35

 #415041  av ArildM
 
Blir bytte av brekkwire på Søndag, så skal jeg kjøre den på EU på mandags morgen :)
I kveld var jeg å skremte opp no VAG rånere :)

Bilde fra Trondheim når jeg var å så på GT86:


Kameraet mitt klikket heelt på akkurat det jeg tenkte jeg skulle få med, lyden:

Prøve med annet kamera neste gang :)
 #415042  av ArildM
 
Takker for linkene til felger, alltid kjekt med inspiriasjon :)
WRD mesh var de jeg linket til på det første bildet, men de er ikke i salg lengre :?
Som sagt, har jo vinteren på å spekulere på felgvalg. Så kanskje om 100 timer til så klarer jeg å velge :mrgreen:
 #415044  av 3rlend
 
selg den gamle rust holken av en aw11, du har jo sw20 nå ;)
 #415047  av ArildM
 
Menmenmenmen:
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Lyden :oops:

Neida, jeg trenger strengt tatt ikke flere enn 2 biler, en vinterbil og en sommerbil. Men AW11en er ingenting verdt om jeg ikke får sammen motoren og får kjørbar med skilter på :wink: Så vi får se. Har egentlig ikke hjerte til å selge noen av de :(
 #415067  av 3rlend
 
bare å få deg beams red top motor da :P

hehe, skjønner den :) savner gamle volvoen min jeg :(
 #415068  av ArildM
 
Hey, nå har jeg jo snart både 3SGTE og 4AGE20v i hver sin Mr2. Kan det bli bedre? :mrgreen:
 #415074  av john_e
 
ArildM skrev:Hey, nå har jeg jo snart både 3SGTE og 4AGE20v i hver sin Mr2. Kan det bli bedre? :mrgreen:
(3SGE Beams med itb'er og 4-1 eksos? :mrgreen: )

Hadde vært tøft med et sikkelig sett med dobbel-staggered Advan RG, det kan ikke bli feil ;)
 #415075  av ArildM
 
Mulig Beams motoren ikke er så ille, men da igjen har jeg jo to stk SW20 ,hvis ikke jeg setter Beams i AW11en (da blit det jo strengt tatt en SW11?).

4AGE er en digg motor, bare så dere vet det 8)

Liker ikke 6kant felg :oops:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 74