TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ArildM's SW20 (Smokey)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #415115  av Ocean Walley
 
Smokey ble observert på Stjørdal i kveld ;)
Kjørte min hvite med nyoppretta dør og kanal.
 #415125  av ArildM
 
Hehe, nytter ikke å gjemme seg altså :oops:
Neida, så deg/dere også :mrgreen:
Er det er NA motor i den hvite du har nå?

Tenkte jeg skulle bytte brekkwirene i dag, motivasjonen falt litt når jeg så det regnet :oops:
 #415127  av Ocean Walley
 
Hehe, en kjører vell ikke slik bil for gjemme seg? :P
Ja er NA motor i den ja. 96 modell, så orginal 3.gen. :)
Tror ikke jeg rakk å åpne øynene i mårest før jeg hørte regnet, og da bestemte jeg meg for å sove videre, så skjønner motivasjon blir lik null da ja :P
 #415129  av ArildM
 
Ah kult :D
Kompisen min mente at han hørte turbolyd i den han da :lol:
Få lakkert opp døra på din så blir den pen den også :) Første gang jeg ser hvit SW20 i real life, så bra ut :wink:
 #415133  av Ocean Walley
 
Det er fler som har spurt om det er turbo i den. Den "hviner" ganske høylytt på tomgang, men lurer på om den skal være slik.
Prøver å forhandle meg til hellakkering ila august nå, så da blir den helt hvit :D Den har noen små lakkskader og litt rust og mye steinsprut.
Ja, må få til å stoppe å hilse på en gang.
 #415143  av ArildM
 
Tror du vi kan få kvantumsrabatt? :mrgreen: Framfangeren og motorlokket skulle ha vært lakkert opp på min, eller sånn strengt tatt hele bilen, men det er en annen sak :oops:

Vært ute å byttet håndbrekkvire nå, begge var mer eller mindre helt gått i stykker rett før der de står fast i caliptret (inni gummien), den ene var frakoblet siden den var helt fast, den andre gikk veldig treigt. Fikk bytta begge. Tok samtidig å hadde på ny olje, så da har Smokey fått nok stell for i år? :mrgreen:

Forøvrig så bilen veldig bra ut under, ikke noe mye rust å tull å finne :) Littegrann heelt bakerst på kanalen på passasjersiden etter at den har fått en liten smell der, det skulle kanskje ha vært tatt i år. Ellers må jeg si håndbrekket kjentes veldig tight og fint ut nå :)
 #415755  av ArildM
 
Ledsene ligger her på skrivepulten min :oops:
Skal bytte eksos på søndagen, takker til mralp for lånet 8)
Mulig jeg tar diodene samtidig hvis alt går knirkefritt :)
 #415798  av GhostRider88
 
ArildM skrev:Ledsene ligger her på skrivepulten min :oops:
Skal bytte eksos på søndagen, takker til mralp for lånet 8)
Mulig jeg tar diodene samtidig hvis alt går knirkefritt :)
Skal følge med ;)
 #415852  av mralp
 
Hehe, litt moro i dag, en av de vi samarbeider med på jobb trodde jeg hadde kjøpt meg "enda en", og lurte på hva i huleste jeg skulle med 4 biler :P Var forøvrig borte på parkeringsplassen og gløttet i dag, digg eksos. Du burde ta bilde før og etter til skrekk og advarsel :lol: Lykke til!
 #415863  av ArildM
 
Haha, får jo aldri nok Mr2er? :mrgreen: Jasså så du er rundt å sniker på bilen jeg har gjemt bort bakom her ;)
Ja det blir spinkle saker med "org" eksosen din :roll: Skal heldigvis bare stå på for å få den EU ok, og til det formålet er den genial :)
Forsvinner vel all lyd også... Kikket bare sånn rask om det passet i overgangen (derfor cat delen ligger på passasjersiden ;) ), tror det skal gå bra, får se på søndag :)
 #416172  av ArildM
 

Da kom det pakke fra Jenkøping i dag :D
Pioneer AVH2400BT , sjefen min viste ikke at vi hadde dobbel din i Elkjøp systemet, så han bestilte seg en han også når han så jeg hadde kjøpt meg :) Fy fader denne ser bra ut altså 8) Nå gjenstår det bare å demontere dashen på nytt, få på plass leds og samtidig ny spiller. Gleder meg :D Vært overtid og helgejobbing +++++ så jeg har ikke fått rukket å skifte eksosen. Det skal jeg ta på lørdags morgen for da skal jeg ha fri!

Skal ta før og etterbilder både av spiller og eksosen :wink:
 #416177  av ArildM
 
Skulle kanskje ha handlet via Bilradiospesialisten, men når jeg selv sitter som ansvarlig på service/aftersales og får innkjøpspris på denne ble det liten tvil :)

Spent på hvordan lyden blir når jeg får pensjonert den gamle gamle spilleren som er der nå. Nå er lyden varierende fra høyre til venstre, det faller ut og klikker hele tiden, så jeg gleder meg til ny spiller :)
 #416187  av GhostRider88
 
Rå spiller! Gleder meg til å se den montert sammen med nye leds 8) Post mer enn gjerne noen bilder/filmklipp av spilleren i action. For dette er en spiller jeg selv kunne ha tenkt meg. Men kanskje en tilsvarene med 1-din (med flipp skjerm), siden jeg liker oppbevaringsrommet :roll:
 #416189  av MR2i
 
ArildM skrev:
Da kom det pakke fra Jenkøping i dag :D
Pioneer AVH2400BT , sjefen min viste ikke at vi hadde dobbel din i Elkjøp systemet, så han bestilte seg en han også når han så jeg hadde kjøpt meg :) Fy fader denne ser bra ut altså 8) Nå gjenstår det bare å demontere dashen på nytt, få på plass leds og samtidig ny spiller. Gleder meg :D Vært overtid og helgejobbing +++++ så jeg har ikke fått rukket å skifte eksosen. Det skal jeg ta på lørdags morgen for da skal jeg ha fri!

Skal ta før og etterbilder både av spiller og eksosen :wink:

Den der så digg ut.. skulle vært morsomt og teste om man kunne ha bygd om konsollen på MK1'en min til DIN2 sak...

Ser det står Navigasjon på doningen din.. er det da med den eksterne navigasjonsdelen AVIC-F220?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 74