TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ferdigstilt prosjekt: oppussing av AW11

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #427478  av ArildM
 
Dette så jo heelt nydelig ut :D
Felgene ble utrolig mye penere på bilen enn hva jeg hadde trodd 8)
 #427482  av Mr2mr2
 
Fornøyd med utseende generelt nå ja :D

100% klar for sommer og tørre veier :)
 #427488  av MR2i
 
Ble veldig bra!
 #427521  av Mr2mr2
 
Hjulstilling i morgen sannsynligvis :) :D
 #427536  av Mr2mr2
 
Nå skulle jeg til å skrive at jeg hadde den (jeg har den ja...) men måtte ha de svarte listene, fordi de var annerledes når det ikke var noen "spoiler"

Der må det ha skjedd en glipp oppe i hode mitt.. :? :? :oops: for har sjekket om den har passet et par ganger, som den ikke har gjort.... Når jeg satt her og skrev at den ikke passet, lurte jeg på igjen hvorfor og da måtte jeg ut å se. og da passet den jo rett på , så nå har jeg montert den.

skjønner ikke hvordan jeg ikke har fått den til å passe før.....

Men uansett, nå er den montert. :)

 #427575  av Arne rebel
 
Slik skal en mk1 se ut, helst ikke for mye luft mellom skjermen og gummien... :)
 #427576  av Mr2mr2
 
Helt klart :)
 #427583  av Mathias AW11
 
Mr2mr2 skrev:Nå skulle jeg til å skrive at jeg hadde den (jeg har den ja...) men måtte ha de svarte listene, fordi de var annerledes når det ikke var noen "spoiler"

Der må det ha skjedd en glipp oppe i hode mitt.. :? :? :oops: for har sjekket om den har passet et par ganger, som den ikke har gjort.... Når jeg satt her og skrev at den ikke passet, lurte jeg på igjen hvorfor og da måtte jeg ut å se. og da passet den jo rett på , så nå har jeg montert den.

skjønner ikke hvordan jeg ikke har fått den til å passe før.....

Men uansett, nå er den montert. :)

Se der ja :)
 #427597  av Mr2mr2
 
Da var hjulstilling utført :D
Og sommerdekkene er montert permanent, så å si.. :D :)

Merket litt mer dekkstøy ifra 175 bredde til 205 :lol: :mrgreen:
 #427601  av Mr2mr2
 
Aner ikke :P

For satte på det originale rattet igjen før hjulstillingen/sommerdekk, og det er en del større en sports-rattet jeg har hatt på.

Anger på at jeg bytta til bake, likte mye bedre å skjøre med det mindre sports-rattet. Bytter nok til bake igjen :)
Da kan jeg gi en tilbakemelding på det ;)
 #427640  av ure
 
Ble utrolig pen med senk og sommerhjul :D Synes felgene ble meget bra på bilen din 8) Fiiiin :lol:
 #427671  av Mr2mr2
 
takker :D

Har montert sports-rattet igjen og kjørt 80 km i dag. :) var utpå Eikås å så på bilcross/rallycross :)

Merket ikke stor forskjell på at bilen ble "tyngre" å svinge med 205 dekk. Eneste jeg merker er at bilen sporer litt i ny og ne...

 #427678  av ure
 
Så deg i rundkjøringen i sjoldskiftet i dag tilig, er blitt meget pen nå bilen din :D
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27