da står cressida'n utstilt på oslo motorshow!
Roye: ke70 tannstang montert i stumme fester uten foringer, som sitter plassert kun noen få mm ifra hjulsenter, slik at endeledd ikke sakser ved mye styreutslag.(det sakser nå på ca 73-74 grader) men dekk subber mot rammevanger på ca 62.5 grader.
for å få til dette har jeg lagd en helt ny travers fra bånn av siden det er dårlig plass mellom tannstang og bånnpanna
til nesteår skal det byttes ut bremse caliper foran fra caldina som vi har nå, til noen i alu med 4 stempler. grunnen til det er at caliper vi har bruker samme bremsekloss som mr2 mk2 rev2, og den beste klossen som er å få kjøpt på det norske markedet er ebc yellowstuff. kort forklart så holder ikke den mål!
montere 4link stag med uniballs og kanskje sveise kasser så vi får lik lengde både oppe og nede
kanskje bygge om fra tromler til skivebrems, s13 skive med original cressida frontcaliper, kanskje det blir dobbelt opp av calipere så vi får seperat krets til håndbrekk.
og lage nye styrearmer så vi får litt mindre radius(dvs mest mulig uten at det subber) og med på kjøpet får vi den litt lettere på rattet, som også har vært et ønske. uten å måtte bygge om til elektrisk servo!