TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TopSecret's nye mr2 gti 93

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #429342  av TopSecret
 
Liten update, prøvemontert ny vinge og tettet hull fra gammel vinge.

Bilde
demotering av gammel vinge, var heldigvis ingen rust :)

Bilde
Tetting av gammle hull, brukte karroseri lim

Bilde
Begynner å ta form :)

Bilde
Ble ganske fornøyd med resultatet, gjenstår fortsatt litt pussing og sparkling før ny lakk skal på :)

Har bestemt meg for at bilen skal plasti dippes til annen farge, å den blir da hvit.
Grunnen til dette er at bilen begynner å bli sliten i orginal lakken og ønsker en spesiell mr2 :)


Fant noe jeg syns var litt spesielt når jeg så litt over bilen fra japan, ser for meg at bilen har stått en "liten" stund stille i Japan :lol:
Bilde
 #429343  av ArildM
 
Nice 8) Pass deg så det ikke er små japanske monstre i de egga der :lol:
 #429353  av Emil_L
 
Haha, kan se ut som at den har stått en stund ja! :)

Tøft prosjekt med å holde en så clean look.
*følger*
 #429364  av TopSecret
 
[quote="
Audun F skrev:Looking good :)

Fant du ut ET på de hjula forresten?
Er usikker på hvor jeg finner ET, hvordan finner jeg det?
 #429365  av Mr2mr2
 
Det står inni felgen. på en av eikene mest sannsynlig.
 #429376  av Sarlacc
 
Det store spørsmålet er jo om det er toll-og avgiftsdirektoratet, viltnemnda eller mattilsynet som skal kontaktes i sånne tilfeller! :lol:

Fet bil, tøft prosjekt!
 #429798  av TopSecret
 
Da har vi fått sparklet alle hull fra tideligere spoiler, rettet ut diverse småbulker og lakket opp deler av bilen samt ny vingen :)

Bilde
Bilde
Turbo motorlokk ferdig nedpusset, skal monteres etter ny motor er montert :)
Bilde

Klar for lakkering :)
Bilde
Bilde

Ferdig lakket
Bilde
Bilde

Ble igrunn overasket over hvor bra det så ut, ettersom bilen ikke ble lakket i lakkboks, skal forøvrig prøve å rubbe ned og polere resten av bilen, så ikke fargeforskjellen blir så stor.
Men tanken bak er at bilen skal bli hvit/m svarte detaljer, så finishen på dette er ikke så viktig :)
 #429801  av FT86
 
Dette blir drit bra :) du må forklare mer hva du mener med hvit med svarte detaljer :P har du noen tegning eller noe på hva du sikter etter? :)
 #429805  av TopSecret
 
Planen blir å ha identisk vinge som denne, nye ganador speil i svart og muligens svart panser, men har ikke helt bestemt meg enda. Bilen skal uansett ha en orginal look, så ingen styling.
Så hvis du ser bort ifra styling på denne, legger på svarte ganador speil og TE-37 felger, så er ikke det langt unna :)
Bilde

Har ikke helt bestemt meg om jeg skal ha TE-37 felgene i hvit, eller om jeg skal plasti dippe dem svart.
Bilde
 #429806  av FT86
 
Nice :) svarte felger og hvit bil kan ikke bli feil ;)
 #429819  av Emil_L
 
Nå er vel ikke felgene på det siste bildet TE37? Eller? Syns de så ut som noen andre, husker ikke navnet nå, abre sett dem i GT5
 #429863  av TopSecret
 
Audun F skrev:Looking good!

Hva ble det til med den ET'n? :mrgreen:
Har ikke fått skjekket enda, da jeg ikke har hatt av felgene enda, men de ble solgt til en kompis.
Azev A felgene skal selges, om det er av intresse :)
Emil_L skrev:Nå er vel ikke felgene på det siste bildet TE37? Eller? Syns de så ut som noen andre, husker ikke navnet nå, abre sett dem i GT5
Nei er ikke TE-37 på bildet, formulerte meg litt feil bare, da det var panseret jeg siktet til :wink: