TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TopSecret's nye mr2 gti 93

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #429933  av john_e
 
Pokémon!

Hvite felger på hvit bil. Det er sjukest.
Svarte hjul forsvinner helt, og det er jo litt trist når du først ruller med te37 :)

Ser ut som bilen blir pen, stå på! :)
 #430501  av TopSecret
 
Har vært plaget med elektriske problemer i det siste, så får ikke brukt bilen så veldig mye pga er redd for å ødelegge det elektriske på bilen, da spenningen ligger så høyt som 17-18 volt.
Har tro på at det er den nye dynamoen som ble montert i helgen, da den enter er en feil på eller er til en helt annen bil.
Mye tyder på at det er spenningsregulatoren som er feil på, da volten øker i takt med turtall.

Noen bilder fra dagen i dag :)
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Møtte Firewalk her på forumet for å få igjen et sett baklykter han lånte av meg :)
Fikk prøve bilen en tur, å kan ikke si annet en at jeg satt igjen med verdens største smil etterpå :D
Kan trøste meg med at det ikke er lenge før jeg får i ny motor i min :)
Bilde
Bilde
 #430502  av ArildM
 
To nydelige biler :)
 #431014  av TopSecret
 
Sitter å lurer på å få sendt over en ny mr2 turbo fra min kontakt i Japan, fikk et bra tilbud men er redd for å bli stående med alt for mange bilen hehe :P

Bilen er en 97 GT-S med 3gen 3s-gte som er rullet 118 000km (register reim og vann pumpe skiftet på 90 000km)
Står på 17" alufelg
Apexi luftinntak
Aftermarket eksos
Bilstein dempere
Blitz turbotimer
Sard turbotrykksmåler

Tenker mest på hva som er reelt å få for motor/gir komplett fra denne bilen? :)

Bilde
 #431017  av ArildM
 
Hva gjorde du med den andre du importerte?
Vil gjerne ha møbel (kappe fronten eller ræva av en SW20) :mrgreen:
Bakenden er jo optimal, for da kan du bare bruke bagasjerommet bak for å ha ting i, så får man faktisk litt funksjon også :D
 #431620  av TopSecret
 
Da var tiden inne for å montere coilovers og senke litt :)

Bilde
Bilde
Bilde

Prøvde ut høydejusteringen, latterlig hvor høyt den går, å da var ikke den på det høyeste enda :lol:
Bilde

Grei klaring for i dag, skal bli lavere, men etter litt valsing :)
Bilde

Ble litt stivere :)
Bilde

Nytt motorlokk :)
Bilde
 #431627  av ArildM
 
Looking good :)
 #431745  av DanielJ
 
THAT GAP :shock: Senk det som senkes kan, da blir det så bra så!
 #431780  av TopSecret
 
Audun F skrev:Dim på de andre da?
forran 8,5" ET 30
bak 9,5" ET 3o
 #432128  av TopSecret
 
Da har kanskje det værste skjedd, muligens havarert turbobilen på vei til lillehammer :(
Bilen drar dårlig, går ikke på tomgang og er ellers ikke mulig å kjøre.
Bilen ble hentet av NAF og står nå på dombås :(

Etter mye fram og tilbake, har jeg nå bestemt meg for å selge begge bilene og alt jeg har av delene.
Grunnen til dette er at det tar alt for mye tid,penger og frustrasjon.
 #432129  av ArildM
 
Kjipern :?
 #432130  av TopSecret
 
.
Sist redigert av TopSecret den 02 aug 2013 18:18, redigert 1 gang totalt.
 #432687  av 3rlend
 
Motgang er et stikkord på denne hobbyen :p
Bare å klaske på med nyoverhalt og smidd blokk :) du hadde fjort det etterhvert uansett:D
 #432723  av TopSecret
 
Ja hadde helt sikkert gjort det senere uansett hehe, ble bare så oppgitt å lei da det skjedde.
Har uansett ikke fått noe forespørsel på bilen, så blir vel til at jeg beholder den.

Kjøpte meg foresten en ny bil for noen dagen siden, en 1987 mod Mazda 323 1,6 GTX 4WD Turbo, liten rask sak med 200hk@0,9bar ladetrykk hehe :lol:
 #432879  av 3rlend
 
TopSecret skrev:Ja hadde helt sikkert gjort det senere uansett hehe, ble bare så oppgitt å lei da det skjedde.
Har uansett ikke fått noe forespørsel på bilen, så blir vel til at jeg beholder den.

Kjøpte meg foresten en ny bil for noen dagen siden, en 1987 mod Mazda 323 1,6 GTX 4WD Turbo, liten rask sak med 200hk@0,9bar ladetrykk hehe :lol:
ekstremt gøyale biler :evil:
brodern har en 91 gtx ombygd til gtr. den føles SÅ mye kvassere ut en mr2 :P