Heisann.
Da har jeg tatt en vanskelig avgjørelse, nemlig å selge AE86'n.
Hadde store planer om denne, blant annet å sette i Honda S2000 motor og gjøre den klar for drifting, men planene ble endret da jeg kjøpte meg S2000 og valgte heller å beholde den.
Fant ut at jeg ikke har god nok tid/plass og penger til å fullføre prosjektet...
Så her selges drømmebilen som ikke er mange av i Norge og vanskelig å få tak på ellers i verden, den kan muligens registeres også som oppevearingsobjekt hvis den er helt original.
Den ble importert i 2011 av meg selv, og har hatt prøveskilter av og til og lekt litt med den
Specs:
- Så og si original motor 4a-ge motor, bare småting som konfilter, byttet tennplugledninger, nye tennplugger. Gått 216.500km, bruker lite olje og ikke noe kjølevæske.
- 2.5" ettermarked catback, og fjerna katalysator
- Understell rustfritt, og karosseri nesten ikke noe rust
- Diffsperre
- Høydejusterbare coilovers
- Slitt i lakken, men fult brukbart
- Bride bøtestol på førerside og Nardi ratt
- Ribbet interiør, bakseter følger med
- Bur er montert, virker som det ikke er sveiset bare skrudd med skruer.
- Stabsag foran og bak, bilen er limt fast på veien i svingene
- Gromme old school felger, men litt slitt
- Originale fangere
- Xeon pærer på nærlysa
- 3 ettermarked tempfølere (olje, vann)
Minus er bulkete panser da det bestemte seg for åpne midt på motorveien, men det kan rettes opp.
Bilen er fult kjørbar, pris jeg har tenkt er 45.000kr / bud.
Da har jeg tatt en vanskelig avgjørelse, nemlig å selge AE86'n.
Hadde store planer om denne, blant annet å sette i Honda S2000 motor og gjøre den klar for drifting, men planene ble endret da jeg kjøpte meg S2000 og valgte heller å beholde den.
Fant ut at jeg ikke har god nok tid/plass og penger til å fullføre prosjektet...
Så her selges drømmebilen som ikke er mange av i Norge og vanskelig å få tak på ellers i verden, den kan muligens registeres også som oppevearingsobjekt hvis den er helt original.
Den ble importert i 2011 av meg selv, og har hatt prøveskilter av og til og lekt litt med den
Specs:
- Så og si original motor 4a-ge motor, bare småting som konfilter, byttet tennplugledninger, nye tennplugger. Gått 216.500km, bruker lite olje og ikke noe kjølevæske.
- 2.5" ettermarked catback, og fjerna katalysator
- Understell rustfritt, og karosseri nesten ikke noe rust
- Diffsperre
- Høydejusterbare coilovers
- Slitt i lakken, men fult brukbart
- Bride bøtestol på førerside og Nardi ratt
- Ribbet interiør, bakseter følger med
- Bur er montert, virker som det ikke er sveiset bare skrudd med skruer.
- Stabsag foran og bak, bilen er limt fast på veien i svingene
- Gromme old school felger, men litt slitt
- Originale fangere
- Xeon pærer på nærlysa
- 3 ettermarked tempfølere (olje, vann)
Minus er bulkete panser da det bestemte seg for åpne midt på motorveien, men det kan rettes opp.
Bilen er fult kjørbar, pris jeg har tenkt er 45.000kr / bud.
Sist redigert av Iceman22 den 13 feb 2013 23:37, redigert 1 gang totalt.
Celica GT4 ST185 - 1991
Crown SuperSaloon 2.8 - 1981
Mazda 626 - 1981
Tidligere biler:
Carina TA40, MR2 SW20 Turbo,Corolla AE86 driftingbil, Honda S2000, Skyline R33 GTST Driftingbil, Celica GT4 ST205, Celica 2.0GT ST202
Crown SuperSaloon 2.8 - 1981
Mazda 626 - 1981
Tidligere biler:
Carina TA40, MR2 SW20 Turbo,Corolla AE86 driftingbil, Honda S2000, Skyline R33 GTST Driftingbil, Celica GT4 ST205, Celica 2.0GT ST202