TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota Celica St205 Selges! NY PRIS

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #437615  av ivers
 
Fortsatt til salgs. pris 200 000,- ink. original motor og et flust med deler, deriblant nye ubrukte fremre bremseskiver (slissede EBC).

Bilen vil om kort tid bli satt inn på vinterlagring igjen om ingen interesserte melder seg.

Selges grunnet for lite tid til å brukes da jeg reiser mye i jobben.

Innbytte i Mitsubishi Pajero (2007-), Toyota Land Cruiser (2004-) eller lignende bil kan være aktuelt, samt MC av typen KTM Super Duke, Ducati Monster, Suzuki SV1000 e.l.
 #437616  av Zepticon
 
Helt urelatert spørsmål, men hvor er det du har "vinterlagring"? Om du ikke vil si det i tråden så send meg gjerne en PM.
Det begynner å bli mange biler og jeg har bare plass til en inne på verkstedplassen jeg leier, og siden jeg har to stykker som jeg gjerne vil ha til å stå tørt så trenger jeg en ekstra vinter garasje :)
 #437629  av ivers
 
Zepticon skrev:Helt urelatert spørsmål, men hvor er det du har "vinterlagring"? Om du ikke vil si det i tråden så send meg gjerne en PM.
Det begynner å bli mange biler og jeg har bare plass til en inne på verkstedplassen jeg leier, og siden jeg har to stykker som jeg gjerne vil ha til å stå tørt så trenger jeg en ekstra vinter garasje :)
http://alberg.no/
Er litt dyrere enn fleste plasser, men har innbrudd- og brannalarm samt at det er tørt og fint der inne og brukes kun til lagring. Dvs. ingen ferdsel i lokalene.
 #439383  av ivers
 
Ny pris 190 000,- da følger også original motor med.
Står på vinterlagring nå, men vil taes ut i April.