TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • MkIV TT konvertering til Singel

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #422099  av Gjertsen
 
Wastegate går ut/ned! Får se om d blir gjort noe annet senere ev!
 #427563  av Gjertsen
 
Trenger litt hjelp.
1: Hvilke elektriske ledninger kan fjernes? Hadde vært kanon med bilder.

Jeg har ett spm til også, men det kommer så fort jeg har fått prøvd bilen igjen, for husker ikke detaljene nå.

Håper noen kyndige kan hjelpe meg litt, vil ha bilen på veien så snart som mulig, sesongen i fjord ble ræva kort. Vil nyte denne sesongen :o)

Takk
 #427816  av Gjertsen
 
Det er 3 lamper som lyser i dashbordet!
Traction controll ( trc off), overdrive ( o/d off) og airbag symbolet!
Hvor finner jeg koblingene til disse? Tipper det er de elektriske kobblingene som er tatt av når mye ble strippet!

Bilde og hjelp mottas med stooor takk:)

En annen ting, hvor anbefalles det og ta vaceum fra til dumpventilen?
 #427870  av toysupra
 
Ser du snakker om sveising av eksos , vist det ikke er gjort kan det komme feil meldinger/ lamper på dette.
 #428025  av Gjertsen
 
toysupra skrev:Ser du snakker om sveising av eksos , vist det ikke er gjort kan det komme feil meldinger/ lamper på dette.
Feil meldinger pga åpen wastegate?
Bilen bråker jo noe jævlig ved pådrag nå, så kunne jo vært en idee og fått den sveiset inn på eksos!
Men den kan vel ikke få de 3 lampene til å lyse vel?
 #428103  av toysupra
 
hmm, mener og huske at jeg fikk opp flere lamper da jeg startet min opp uten cat back, hvilken husker jeg ikke ,men alle forsvant når jeg monterte eksos igjen...Derfor jeg nevnte det for deg,usikker hvorfor det lyser på dette viset.
 #428124  av Gjertsen
 
okei.
Kanskje jeg skal gjøre det, så slipper jeg den høye lyden fra wastegaten også.

Hvordan er diagnosering av supran? Noen som har en link til side jeg kan gjøre det?

Husker så vidt hvordan det var på Celican.
 #428718  av 3rlend
 
Gjertsen skrev:
toysupra skrev:Ser du snakker om sveising av eksos , vist det ikke er gjort kan det komme feil meldinger/ lamper på dette.
Feil meldinger pga åpen wastegate?
Bilen bråker jo noe jævlig ved pådrag nå, så kunne jo vært en idee og fått den sveiset inn på eksos!
Men den kan vel ikke få de 3 lampene til å lyse vel?
tulltull, screamer er jo helt dødsrått :twisted:
 #428723  av God
 
3rlend skrev:
Gjertsen skrev:
toysupra skrev:Ser du snakker om sveising av eksos , vist det ikke er gjort kan det komme feil meldinger/ lamper på dette.
Feil meldinger pga åpen wastegate?
Bilen bråker jo noe jævlig ved pådrag nå, så kunne jo vært en idee og fått den sveiset inn på eksos!
Men den kan vel ikke få de 3 lampene til å lyse vel?
tulltull, screamer er jo helt dødsrått :twisted:
Erlend vet hva han snakker om her, ja.. Screamer er rått! 8)
 #434898  av Solkim
 
er det ikke greit å prøve å holde støy på et greit nivå slik at man ikke blir stoppet hele tiden og BT eller politi klager på alt mulig?