Side 1 av 1
91- Soarer, Automat->Manuell hva trengs?
Legg innLagt inn:13 sep 2012 14:56
av E.Lilleslaatten
Som tittelen sier så lurer jeg på hva jeg trenger å bytte for at dette skal gå. Er snakk om en 1JZ motor. Om noen også har ca pris for manuell kasse, travers, spakstell ++ og evnt hvor jeg kan få tak i sånt blir jeg også veldig fornøyd.
På forhånd takk.
Re: 91- Soarer, Automat->Manuell hva trengs?
Legg innLagt inn:14 sep 2012 04:23
av Robinsx
E.Lilleslaatten skrev:Som tittelen sier så lurer jeg på hva jeg trenger å bytte for at dette skal gå. Er snakk om en 1JZ motor. Om noen også har ca pris for manuell kasse, travers, spakstell ++ og evnt hvor jeg kan få tak i sånt blir jeg også veldig fornøyd.
På forhånd takk.
Nordic Auto Import har
Tatt fra facebook siden dems:
Nordic Auto Import (NAI Racing) Hei! Kan sikkert bestille RB25 kasse også, skal dobbelsjekke pris. 1JZ 5trinns ligger på 8400,- eks mva.
1JZ komplett motorswap m/ 5trinns kasse, ledningsnett, ecu, turbo osv kommer på 23900,- inkl mva. 1JZ med vvti kommer på 24600,- inkl mva.
Takk!
Re: 91- Soarer, Automat->Manuell hva trengs?
Legg innLagt inn:14 sep 2012 13:42
av E.Lilleslaatten
aah, takk, da tar jeg kontakt med de
Noen som har no greie på hvor mye nm manuell kassa til 1jz er god for?
Re: 91- Soarer, Automat->Manuell hva trengs?
Legg innLagt inn:17 sep 2012 10:17
av Robinsx
Har ikke peil men tipper på et sted mellom 400 - 500 hester vel ??!? Meeen kommer vel heeelt ann på hvordan du kjører og giring. Ellers så får du høre med PPG om du trenger noe bøsere, men da koster det fort mer for innmaten i girkassa.
Re: 91- Soarer, Automat->Manuell hva trengs?
Legg innLagt inn:17 sep 2012 12:46
av sindrejl
R154 tåler maks 400-450 over tid. Med litt hardkjøring så tåler den knapt det, men girer man pent og rolig så går den opp mot 400-450. Min Chaser var benket på 450 og de forrige eierene knekte 4 r154 kasser på et år. Men da er ikke kjøringen særlig rolig heller
