TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min første Supra!

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #419766  av pr3cis
 
Sånn en restriktor ring går vel kanskje ann å lage :?:
Men er det noen steder i Norge hvor de selger fuel cut defender? Eventuelt noen nettsider som er å anbefale?
 #419796  av Stiansen
 
pr3cis skrev:Sånn en restriktor ring går vel kanskje ann å lage :?:
Men er det noen steder i Norge hvor de selger fuel cut defender? Eventuelt noen nettsider som er å anbefale?
Lag deg en mal på fasongen på den aktuelle flensen og stikk innom et blikkenslagerverksted og be dem lage to slike til deg i kobber.
 #419827  av pr3cis
 
Stiansen skrev:
pr3cis skrev:Sånn en restriktor ring går vel kanskje ann å lage :?:
Men er det noen steder i Norge hvor de selger fuel cut defender? Eventuelt noen nettsider som er å anbefale?
Lag deg en mal på fasongen på den aktuelle flensen og stikk innom et blikkenslagerverksted og be dem lage to slike til deg i kobber.
Ja, det er vel faktisk ikke værre enn at jeg skal klare å lage den selv :)
 #419828  av pr3cis
 
Da har jeg snart bare en uke igjen på sjøen før jeg skal hjem til bilen min :D

Har fått bestilt en del snacks som forhåpentligvis ligger å venter på posten når jeg kommer hjem. Blant annet en del stasj fra carbonmods, et par Autometer målere og GReddy boost cut controller.

Tenkte jeg skulle støpe former utav det dashbordet som er rundt rattet og går ned til håndbrekket. Og deretter da støpe nye deler i karbon. Gleder meg til å prøve på dette :D Har støpt panser i glassfiber tidligere som ble temmelig bra, så håper jeg får til dette også. Et panser er jo noe av det letteste å støpe i motsetning til små deler og masse krinker og kroker. Så dette kan bli spennende :)
 #420300  av Stiansen
 
MVP har bare vært rot til meg, og sinnsykt trege.
Titan Motorsports er mye kjappere.
Hva skal du ha? Har en del bra kontakter, men det avhenger litt av hva du skal ha ;)
 #420302  av pr3cis
 
Stiansen skrev:MVP har bare vært rot til meg, og sinnsykt trege.
Titan Motorsports er mye kjappere.
Hva skal du ha? Har en del bra kontakter, men det avhenger litt av hva du skal ha ;)
Karbon panser uten luftinntak, forslag på å få tak i det? :)
 #420303  av pr3cis
 
Nei altså jeg bestilte da boost cut controller fra futuremotorsports.com for 10 dager siden. Så tenkte kanskje at den begynner å nærme seg postkassa nå, så sendte mail til de for noen dager siden om de kunne gi meg sporingsnummer på pakken, men de svarer jo aldri :/ irriterende!
 #420606  av AndersDuda
 
jeg vil anbefale www.suprastore.com ..

jeg har bestilt meg fuel cut defender og decat downpipe derifra !

har ikke fåt dem enda da de bare er en uke siden jeg bestilte..

men veldig god service på mail og hjelper deg med å finne de rette produktene til din bil ! og dem har mye god snacks der ;)
 #420722  av pr3cis
 
AndersDuda skrev:fin bil forresten ! :D
Takk for det :)
Har hørt litt dårlige rykter om Suprastore. Men om det stemmer, det vet jeg ikke..
 #420840  av pr3cis
 
Neon som vet hva slags downpipe som passer på denne bilen? Altså det stykekt som erstatter den fremste katalysatoren.
Fikk en med bilen som ikke passet, kjøpte da en Autobahn88, men den passet jo faen meg heller ikke :evil:

Resten av eksosen er Blitz nur-spec r

Noen som vet?
 #420858  av AndersDuda
 
pr3cis skrev:Neon som vet hva slags downpipe som passer på denne bilen? Altså det stykekt som erstatter den fremste katalysatoren.
Fikk en med bilen som ikke passet, kjøpte da en Autobahn88, men den passet jo faen meg heller ikke :evil:

Resten av eksosen er Blitz nur-spec r

Noen som vet?
denne har jeg bestilt .. det er en DECAT downpipe, den skal passe på høyrestyrt JDM biler :)

http://www.suprastore.com/jdm2jsufrpid.html
 #420878  av pr3cis
 
AndersDuda skrev:
pr3cis skrev:Neon som vet hva slags downpipe som passer på denne bilen? Altså det stykekt som erstatter den fremste katalysatoren.
Fikk en med bilen som ikke passet, kjøpte da en Autobahn88, men den passet jo faen meg heller ikke :evil:

Resten av eksosen er Blitz nur-spec r

Noen som vet?
denne har jeg bestilt .. det er en DECAT downpipe, den skal passe på høyrestyrt JDM biler :)

http://www.suprastore.com/jdm2jsufrpid.html
Ja, den der ligna på min :P Og min passet ikke :S Tror jeg bare kapper av flensen og sveiser på nytt..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7