TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Julebrus-Garage

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #420849  av Drafter
 
ArildM skrev:Enig, kjøp deg spiller med Bluetooth! Alt kobler seg opp automatisk og er helt genialt om du snakker mye il telefon i bilen :)
og noe av det styggeste og mest jalla som kan gjøres med is interiør er å putte inn en multimediaspiller eller lignende dritt.
 #420855  av Julebrus
 
Drafter skrev:
ArildM skrev:Enig, kjøp deg spiller med Bluetooth! Alt kobler seg opp automatisk og er helt genialt om du snakker mye il telefon i bilen :)
og noe av det styggeste og mest jalla som kan gjøres med is interiør er å putte inn en multimediaspiller eller lignende dritt.

Derfor det er mange IS'ere som ser helt J##### ut innvendig :evil:
 #420856  av inzane2012
 
ja, men du trenger ikke kjøpe en spiller som ser ut som den er dradd ut fra en star trek episode med en million blinkandes og pulserandes lys heller da :) finnes nå mange spillere som er ganske diskrè av seg :)

denne her f.eks http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... atid=2&id=

jeg kjøpte en sånn en til kjerringa til hennes audi(riktig nok den uten BT, men ellers samme modellen), og den gjør ganske lite av seg, kan og justere fargen akkurat sånn som du vil :)
 #420862  av ArildM
 
Har en ganske diskret dobbel din i min SW20, så det kommer jo an på hva man kjøper. Men skal være enig i at det er alt for mange jallaspillere folk kjøper og setter i bilene sine.
 #420882  av Julebrus
 
inzane2012 skrev:ja, men du trenger ikke kjøpe en spiller som ser ut som den er dradd ut fra en star trek episode med en million blinkandes og pulserandes lys heller da :) finnes nå mange spillere som er ganske diskrè av seg :)

denne her f.eks http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... atid=2&id=

jeg kjøpte en sånn en til kjerringa til hennes audi(riktig nok den uten BT, men ellers samme modellen), og den gjør ganske lite av seg, kan og justere fargen akkurat sånn som du vil :)
Skal titte litt rundt, smart den der 8)
 #421088  av HydroliftT17
 
Den er lei... Er synd at noen driter fulstendig i sin egen bil og da også i andres biler...

Det der er sånt jeg ville mista nattesøvn av intill det var fiksa på :cry:
 #421100  av Julebrus
 
HydroliftT17 skrev:Den er lei... Er synd at noen driter fulstendig i sin egen bil og da også i andres biler...

Det der er sånt jeg ville mista nattesøvn av intill det var fiksa på :cry:


Det at folk stikker av, er enkelig mer irriterende enn selve skaden :|
 #421297  av Drafter
 
inzane2012 skrev:ja, men du trenger ikke kjøpe en spiller som ser ut som den er dradd ut fra en star trek episode med en million blinkandes og pulserandes lys heller da :) finnes nå mange spillere som er ganske diskrè av seg :)

denne her f.eks http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... atid=2&id=

jeg kjøpte en sånn en til kjerringa til hennes audi(riktig nok den uten BT, men ellers samme modellen), og den gjør ganske lite av seg, kan og justere fargen akkurat sånn som du vil :)
hvis hun kjører audi burde vel hun heller prioritere ny bil enn radio.. :P
 #421476  av Julebrus
 
Når jeg må sette vekk morrobilen for vinteren, tar jeg bare ut en annen :mrgreen: Kommet mye snø på en liten
Sist redigert av Julebrus den 07 mar 2014 22:32, redigert 2 ganger totalt.
 #421484  av ArildM
 
Nice, greit å kunne ta frem 4hjulstrekkern på vintern da :)
 #421509  av inzane2012
 
skjedde det samme med MR2'en min som med is'n din... Jævlig irriterendes for å si det mildt. Jeg misstenker at det var en ubrukelig kuk i en hjullaster som hadde vert av å ploga parkeringsplassen som hadde vert borti den, for det var store svarte gummi merker på fangeren min, i tillegg til masse lakk som hadde sprekt av...
 #421517  av Julebrus
 
inzane2012 skrev:skjedde det samme med MR2'en min som med is'n din... Jævlig irriterendes for å si det mildt. Jeg misstenker at det var en ubrukelig kuk i en hjullaster som hadde vert av å ploga parkeringsplassen som hadde vert borti den, for det var store svarte gummi merker på fangeren min, i tillegg til masse lakk som hadde sprekt av...
Det finnes mange tullinger :twisted: