TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Julebrus-Garage

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #419707  av Julebrus
 
I morgen fyller Lexusen åtte år, så da er det på tide med noen bilder etter fem trofaste år. Får håpe det blir like fine fem år til :wink:

Km:
Sist redigert av Julebrus den 07 mar 2014 22:32, redigert 7 ganger totalt.
 #419907  av Julebrus
 
is200is300 skrev:Ikke ofte man ser en så strøken IS 200, bra noen tar vare på dem :P
Siden du mest sannsylig bor i Tønsberg, kan vi kanskje møtes en gang ;)
 #420247  av is200is300
 
Julebrus skrev:
is200is300 skrev:Ikke ofte man ser en så strøken IS 200, bra noen tar vare på dem :P
Siden du mest sannsylig bor i Tønsberg, kan vi kanskje møtes en gang ;)

Synes jeg så en IS200 som fikk bot i dag , synes den ligna, eller tar jeg feil :lol:
 #420265  av inzane2012
 
fikk du bot for å bruke grøftelys?? hadde du di sammen med kjørelysa da?? for om det var med parklysa så har du nå lov... og til den mobilbota kan jeg ikke si noe anna enn LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL til :)
 #420319  av Julebrus
 
inzane2012 skrev:fikk du bot for å bruke grøftelys?? hadde du di sammen med kjørelysa da?? for om det var med parklysa så har du nå lov... og til den mobilbota kan jeg ikke si noe anna enn LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL til :)
Kjørte med nærlys. Her i Tønsberg er det ofte kontroller, så jeg får ofte bøter for å prate i mobilen...Lærer aldri :oops:
 #420475  av Drafter
 
inzane2012 skrev:fikk du bot for å bruke grøftelys?? hadde du di sammen med kjørelysa da?? for om det var med parklysa så har du nå lov... og til den mobilbota kan jeg ikke si noe anna enn LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL til :)
nei det er ikke lov, jeg fikk 2000 i bot for grøftelys kombinert med park i oslo.
+ et forelegg på 4200 for kjøring opp en vei som var enveiskjørt selvom det ikke var merket i den enden jeg kom ifra.. føreren foran som heller ikke var kjent som tydelig kjørte med gps ble også bøtelagt.'
makan til rasshøl av politimann skal du lete lenge etter og..
dette er nå 1 år sia, vet ikke hvordan reglene er for dette nå da..

og forresten noen som vet hvorfor at på nye biler så lyser et grøftelys når de svinger til venstre og motsatt side når du svinger til høyre? virker nå teit og forvirrende spør du meg. begynte å lure første gang jeg så en politibil med dette. er dette lov i norge? eller bare i dustete tyskland? (siden det bare er slike nazibrakker som har det)
 #420476  av Drafter
 
Julebrus skrev:
inzane2012 skrev:fikk du bot for å bruke grøftelys?? hadde du di sammen med kjørelysa da?? for om det var med parklysa så har du nå lov... og til den mobilbota kan jeg ikke si noe anna enn LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL til :)
Kjørte med nærlys. Her i Tønsberg er det ofte kontroller, så jeg får ofte bøter for å prate i mobilen...Lærer aldri :oops:
siden du virker som en liten tass må jeg bare spørre. er du ferdig med prøvetiden?
for hvis ikke skal du vel egentlig miste lappen uansett omstendigheter hvis du benytter bruk av mobiltelefon under kjøring. vet i hvertfall om flere som har gjort det her. siden man heller ikke kan få prikker i prøvetiden og mister lappen med en gang.

sikkert forskjell på lover og regler mellom distriktene uansett. poltitiet tar seg jo til rette uansett og gjør som
dem vil. merker at jeg har valgt feil yrke..

fin bil forresten, synd det er så få som ble levert med kompressor da de har potensialet for mye mer enn 155ponnier..
 #420543  av Julebrus
 
Var ferdig med prøvetiden på bil for ett år siden, fikk fire prikker i prøvetiden for 11km over i 40sona. Telefonen har blitt livet mitt, så jeg har fått fem bøter for bruk av telefon det siste året...
 #420566  av HydroliftT17
 
Hehe, for prisen av fem sånne bøter kunne du vel strengt tatt investert i en pioneer spiller med blåtann handsfree :wink:
Pen bil :D
 #420592  av ArildM
 
Enig, kjøp deg spiller med Bluetooth! Alt kobler seg opp automatisk og er helt genialt om du snakker mye il telefon i bilen :)