TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Supra Mkiv Singelturbo neverending Project

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #420701  av AndersDuda
 
God skrev:
AndersDuda skrev:
God skrev:Om ikke du er fornøyd, så kan jeg godt få bilen! *Sikle*

Neida, gratulerer med 1 stk. nydelig Supra! :D
hehe, takker :)

jeg er ganske så fornøyd ! det er jo tross alt en supra ! :D
ble bare litt sjokka når jeg fikk denne infoen :O

menmen ..


jeg har også ringt litt rundt idag for å sjekke priser på tectylering siden det ikke er gjort på denne :)
Ja, det bør du være! :wink:

Tectylering gjorde jeg også på min bil og det verdt vær eneste øre etter min mening, i hvert fall i saltfylte Norge. Er lurt å ta vekk rust før det gjør det, men tror ikke det er noe problem i ditt tilfelle! Litt kjipt at jeg holder på å tar ut motoren på bilen min nå og den seige tectylen gjør det ikke enklere for meg.. Men men, er bare å skrape av der du skal komme til. :wink:

Prismessig, så betalte jeg 4500,- for full tectylering av mitt understell. Dyrt å være kar. :)

hehe :)

ja jeg prata med en .. han skulle ha ca 5000, kansje en tusen lapp ekstra om der er mye å sandblåse :)

det er noe jeg bare MÅ ta meg råd til .. ikke aktuelt at denne skal kjøre rundt så mye lenger uten noe form for beskyttelse under .. får se om jeg får gjort det før vinterlagring :)

hehe, ja det kan skape litt hodebry når man holder på å skru ;)
 #420719  av 3rlend
 
AndersDuda skrev:
Holger skrev:gratulere med supra! :D

denne gikk vel ganske billig?

tja, fikk den for 250 .. det da uten å vite at det var JDM spec og at den har vert kollisjons skadet .. så vet ikke om det var så billig jeg :roll:

men jeg ser ikke noe på bilen hvor den har vert kresja da .. så er vell bra arbeid ivertfall :)
skitt au, vi er bare sjalu for at du har supra :D
om det er us spec, jdm eller euro så er det fremdeles en supra med SKILT!
Ã¥ singelturbo er jo uber gromt :D
 #420721  av AndersDuda
 
3rlend skrev:
AndersDuda skrev:
Holger skrev:gratulere med supra! :D

denne gikk vel ganske billig?

tja, fikk den for 250 .. det da uten å vite at det var JDM spec og at den har vert kollisjons skadet .. så vet ikke om det var så billig jeg :roll:

men jeg ser ikke noe på bilen hvor den har vert kresja da .. så er vell bra arbeid ivertfall :)
skitt au, vi er bare sjalu for at du har supra :D
om det er us spec, jdm eller euro så er det fremdeles en supra med SKILT!
Ã¥ singelturbo er jo uber gromt :D

hehe, janei har ikke helt gått opp for meg at jeg faktisk har en lekker supra stående i garasjen :shock:

ja siden JDM turboene ikke er så super gode så blir det sikkert ombygging til singelturbo etterhvert :)

det blir også andre felger og mer senk til etter vinteren .. lurer også på carbon panser og en ny frontlippe ;)
 #420726  av 3rlend
 
super gode og super gode :)
de er keramiske isteden for stål, og de er litt mindre glad i trykk.
thats it :P
men singel turbo! off den lyden <3
ja hold deg til max en front leppe, men mener du må ofre den "justerbare" orginal leppa da?
 #420733  av AndersDuda
 
3rlend skrev:super gode og super gode :)
de er keramiske isteden for stål, og de er litt mindre glad i trykk.
thats it :P
men singel turbo! off den lyden <3
ja hold deg til max en front leppe, men mener du må ofre den "justerbare" orginal leppa da?

jaaa :)

det er den lyden ja <3 love it !!

ja jeg skal ikke begynne med noe body kit osv !

trenger ikke å ofre så mye siden den justerbare lippen ikke er på bilen nå ;) tror den ble ofret når bilen fikk seg en trøkk :)
 #420736  av AndersDuda
 
jeg har da en ny downpipe på vei fra utlandet ..


så har jeg lest mye her at på JDM må man ha en restriktor ring i eksosen etter downpipe for å få ned grunntrykket på turboene..

hvor stor skal denne ringen ver ? eller, hvor stort skal hullet i den vere ? :?
 #420836  av ThomasS13
 
Gratulerer med supra :) har sett på denne en del selv, men endte opp med manuell og singelturbo i stede :P

Angående JDM utgave eller ikke, legg inn chassisnummeret på denne siden så får du opp all info 8)

http://www.toyodiy.com/parts/q.html

Veldig fin side for å lete opp delenummer og sånn også
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 47