Den er hvert helt topp til nå. Fulgte ikke med Spur tannhjul eller hva det heter, så det originale ble satt over, så original utveksling. Det var noe låse system til boltene der som ikke passa så de måtte festes med loctight. merker litt mere klonkelyder fra understellet en vanlig når jeg kjører fram og tilbake, hvis jeg snur f.eks. med fult rattutslag ol. (tror jeg har noen kule ledd eller foringer som er klar for utskiftning)
Var og testa så vidt på parkeringen til Tryvan ski senter her når det kom litt snø tidligere i uka, trenger ikke bruke clutchen lenger for og sladde... samtidig som det ikke slapp så lett som jeg hadde fryktet på veien i svinger, det bare dro mye bedre avsted. Det er jo ganske slitsomt om en skal kjøre langt og rumpa sklir ut hele tiden, men et kort pump med clutchen eller litt provosering med rattet så kom den av like vel. (men har ikke prøvd mye på vinter veier, det regna jo fort bort igjen her)
pris:
http://www.rhdjapan.com/trd-mechanical- ... ezza-28697
Pluss en høvding eller no i frakt, pluss nye lager (var banka eller krympa på diffen)
Jeg fikk Lexus til og sette den på, hva det kosta har jeg glemt... nei fortrengt, men da ble det jo en slags garanti på arbeid pluss at de skrudde bilen sammen igjen når de fant ut at vi måtte ha nye lager til diffen, for så og skru det opp igjen neste dag kostnadsfritt så jeg skulle slippe å ta bussen hjem. (hadde fått lånebil om det hadde vert en ledig)
Veldig fornøyd til nå hvert fall, den redda meg også opp en liten bakke med sommerdekk og slaps da jeg skulle låne naboens oppkjørsel for og sette på vinter hjula, hadde blitt sittende fast der uten for og si det sånn, ville hvert meget pinelig.