TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • My Mr2 Mk1 supercharger.

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #421715  av Mr2mr2
 
Tenkte jeg også kunne lage meg en "show and shine"-tråd

Hadde Mr2'n ute av garasjen i dag og tok noen bilder

Bilde

Bilen trenger helt klart senking 8) hjulbuene er "en meter" over hjulene :roll:
Bilde

Bilde

Planene framover er:
-prøveskilt og EU-kontroll--> prøveskilt nå på mandag og EU onsdag.
-skilter..(etter nyttår)
-blanke blinkere framme og på sidene
-senkefjærer
-silikon slanger i motorrommet
-felger
-poly foringer.


Dette er iallefall det jeg kom på i farten... :)
 #421719  av ArildM
 
Ville ha fjernet sotinga på smårutene på siden, det ser så rart ut når bare de er sota :wink:
Nye felger og senk så er denne strøken :)
 #421721  av Mr2mr2
 
tenkte jeg skulle sote videre sånn etterhvert :roll:

jada...... er fullt lovlig :mrgreen:
 #421742  av inzane2012
 
ville ha heller fjerna den "sotinga" med den blåfargen, og hatt på noen som som soter 35% på alle siderutene og bak :)
 #421744  av Mr2mr2
 
Er nok ikke blå sotefilm, selv om det kan se sånn ut på bilde. Det er bilxtra sin film, som har 24% lysgjennomtrengning, filmen er egentlig rølig på fargen men en ser det bare om en ligger 3 lag over hverandre.....

bilde fra siden viser mer hvordan det ser ut i virkeligheten, også bakruten :D
 #421777  av ArildM
 
Ikke dumt :)
 #421902  av Mr2mr2
 
Da har jeg hatt prøveskilter på bilen i 2 dager, og er nesten kjempefornøyd. Hadde det i det minste vert opplett hadde jeg vert helt fornøyd.

Har ikke fått kjøre bilen, siden det har vert mørkt og rein, når jeg har hatt muligheten å kjøre bilen. Siden jeg ikke har kjørt så mye bil, likte jeg ikke å kjøre med """null""" sikt.

Kjempe gøy å sitte på, bilen akselerer veldig bra, og er stiv. gleder meg til å få kjørt den.

På EU'en fikk jeg 2 feil, og det var dårlig håndbrekk og 3 nedre bærekuler med slark. så nå blir det å bestille de + kjøper poli. foring kittet fra twosrus.com
 #421904  av ArildM
 
Blir bra :)
Lenge igjen til du får lappen? :)
 #421910  av Mr2mr2
 
Rent teoretisk sett, KAN jeg ha den 16 mai-2014

ca 1,5 år.
:D

Men jeg lurer veldig på hva jeg skal gjøre på fram til det.....siden bilen er så og si ferdig... :)
 #422292  av Mr2mr2
 
Har endelig fått rattnavet, etter at det hadde lagt på postkontoret en uke, uten at det var komt hentelapp. hadde vist skjedd en feil..... :evil:

Men er ufattelig irriterende, men boltsirkelen har en bittelitt mindre diameter, på momo en på Dino :x . men jeg borrer bare opp nye hull i mellom de andre på skolen. Om ikke noen har et billig momo ratt liggende :)

Bilde
 #422294  av Inz4ne
 
Finn bil du har :D
Mulig jeg har et momoratt ligendes et sted, kan undersøke i morgen når jeg er å skrur.
 #422299  av Mr2mr2
 
Takker :)
 #422330  av Inz4ne
 
Hadde dessverre ikke ratt ligendes.
 #422331  av Mr2mr2
 
Okei. Da blir det boring og gjenging på skolen på tirsdag :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16