TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Inz4ne's Garage MR2 MK1 87

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #443703  av ArildM
 
Axis OG eller noe i den duren? :-) kult :-)
 #443704  av Inz4ne
 
Felgene du tenker på? Fant på ebay betalte ca 4500 inklusiv frakt, men ser ut som det var siste settet av de felgene, er av merket calibre, finner de ikke igjen i shoppen jeg bestilte fra. Er 15" og syns egentlig det passer bra på bilen, ikke for lite og ikke for lite gummi :)

Fant de igjen nå, de dukket opp som reklame på en annen side :P http://www.wheelbasealloys.com/alloy-wh ... cwodFQ8AbA
 #443705  av ArildM
 
Passer bilen bra :-) nlmotoring har ganske identiske felger, fant felgene jeg bestilte på ebay under flere forskjellige navn :-) 15x7?
 #443706  av Inz4ne
 
Stemmer det ja, turte ikke avvike noe særlig fra det som sto på bilen med tanke på at den er noe senket, så noe som passer på en usenket aw11 passer ikke nødvendigvis min :P
 #444797  av Inz4ne
 
Fikk tid til noen timer idag :D
Bilde
Bilde
Bilde
 #445678  av Inz4ne
 
Er nå satt bort på vinterlagring usikkert om den kommer på veien igjen neste sesong, avhenger av hva som må til for å få den euok og hvor mye penger det koster å få ordnet garasje.
 #445693  av ArildM
 
Bare å stå på :D
 #445695  av Myklebust
 
Godt valg av girkule! :)
 #445712  av Inz4ne
 
Er godt fornøyd med den girkula ja, er redd for alt av bilbudsjett går til garasje neste år så da blir det neppe mye som skjer her eller med noen av de andre jeg har.
 #445728  av ArildM
 
En god garasje står på ønskelisten til meg også neste år :) Er jo ingen dum investering det da, greit å kunne bruke den kjedelige vinteren til å faktisk mekke og ordne litt på bilene i stedet for å sette de bort :)
 #446524  av Arne rebel
 
Stilige tårnstag, hvilke merke er det ?
 #447052  av Inz4ne
 
Så ikke svar før nå, men tårnstagene er cusco bestilte de herifra http://www.nengun.com var litt leveringstid, men prisene var overkommelige, selv med frakt.
Har forresten sendt deg en PM vet ikke om du har sett den.

Har og en etterlysning kan man si, om det er noen i drammene eller kongsberg området som kunne tenke seg å gjøre en byttejobb på litt sveising på bilen for å få den euok, så har jeg en god del MK1 deler som kan gis i betaling, har dører, vinduer, pansre, motorlukker, bagasjeluke, braketene i understellet bak MK1a, girkasser, topp. Godt mulig det er mer og, men er det jeg kommer på i farten.
Sveisinga trenger ikke å bli pen, bare det er godt nok for å få bilen euok, har uansett planer om latviatur for den etterhvert, men garasje tar alt av penger en stund fremover så blir trangt budsjett for bil, og vil gjerne få brukt den litt mer, selvom det er litt som mangler.
 #447146  av Inz4ne
 
Fikk mail fra http://www.wheelbasealloys.com istad, jeg har fått en rabattkode som jeg kan dele med folk så om noen her inne vil ha den så er det bare å sende en PM.
 #447394  av Inz4ne
 
Innsett at jeg nesten må ha denne på veien igjen til sommeren, er så gøy å kjøre med, savne savne savne gi meg sol og sommer nå!
 #448461  av Inz4ne
 
Fant kliss nye skjermer og metalbjelke inne i støtfanger på ebay så endte opp med å bruke litt penger jeg ikke hadde tenkt å bruke, men trenger jo de delene etterhvert. Kommer bilder når jeg får de hit :)
Har og hentet hjem bilen nå og har fått en stor boks med deler fra twosrus så blir nok litt jobbing på den til neste helg :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15