MR2 MkII 91 mod vurderes solgt.
Har dessverre ikke noe penger eller sted til å fikse bilen, så jeg lurer på om noen er interessert i å overta.
Enten bare for delene, eller rett og slett fikse/pusse den opp.
Ved siste forsøk på å få den på veien, måtte følgende ordnes:
Frontlys (Det ene sitter fast i feil posisjon)
Oljelekkasje, som viste seg å bare være filteret
Bremserør foran må byttes.
For mye avgass (bytta eksosen, og har ikke katalysator)
Bilen ser ikke fin ut verken inni eller utenpå, lekker vann inn på passasjersiden, henger på bremsene foran, men har starta greit når jeg har sjekket om den lever. Har fire kule sommerhjul, men brukenes dekk på kun to av dem. Står med piggdekk nå. Bremsene må gåes over. Den har gått ca 230 000.
Den har stått en stund så det kan være ting som er ukjent for meg, men hvis noen er interessert skal jeg svare på spørsmål så godt jeg kan, men den bør vel ses. Bor i Mandal på Sørlandet.
Har dessverre ikke noe penger eller sted til å fikse bilen, så jeg lurer på om noen er interessert i å overta.
Enten bare for delene, eller rett og slett fikse/pusse den opp.
Ved siste forsøk på å få den på veien, måtte følgende ordnes:
Frontlys (Det ene sitter fast i feil posisjon)
Oljelekkasje, som viste seg å bare være filteret
Bremserør foran må byttes.
For mye avgass (bytta eksosen, og har ikke katalysator)
Bilen ser ikke fin ut verken inni eller utenpå, lekker vann inn på passasjersiden, henger på bremsene foran, men har starta greit når jeg har sjekket om den lever. Har fire kule sommerhjul, men brukenes dekk på kun to av dem. Står med piggdekk nå. Bremsene må gåes over. Den har gått ca 230 000.
Den har stått en stund så det kan være ting som er ukjent for meg, men hvis noen er interessert skal jeg svare på spørsmål så godt jeg kan, men den bør vel ses. Bor i Mandal på Sørlandet.