TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota GT86 Pearl White - Evo 6 RS2

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #423581  av Ã˜rjan
 
Da er bilen endelig kommet.. :)






Leveringsklar om ett par uker.. Gjenstår klargjøring, tektylering, soting av vindu og registrering..

Rota MXR 18x9,5" felger er her neste uke..
KW V3 Coilovere er her om ca 1 uke..
TRD bakvinge er her om ca 1 uke..
Helrøde baklykter står og på lista..


har også evo 6'en enda, med 2.3l HKS motor og ca 700hk 900nm.. Nylig fått fjerna reg. på §1-15 på den og godkjenning av carbon skjermer, panser, bakluke, front, coilovere, bur, felger er under progress.. :)

 #423584  av Holger
 
Kult at du legger ut litt om bilene dine igjen :)

ufattelig rå gt86, ikke misunnelig i det heletatt! 8) evoen må vel være knall med såppas effekt? :)
 #423585  av Ã˜rjan
 
Hehe.. Vi får se hvor lenge det varer ;)

Evoen er morsom ja, gleder meg til å få tokte den på bane til sommeren.. Men akkurat nå har den orginal motor og gir siden den har vært på full teknisk ++..

Jobber og litt med å få godkjent turbobytte ++ men vi får se hvor langt det går.. Må da ha syklustest på avgass i sverige el tyskland osv så vi får se..
 #423588  av Ã˜rjan
 
Takk for det :)

Skal nok klare å få til noe digg utav GT86'en og med tida.. ;)
 #423600  av Ã˜rjan
 
Må knørve en bakskjerm først så jeg har god nok grunn ;)
 #423603  av sindrejl
 
grattiss med GT86'en Ørjan :)
Sikler endel på en sånn selv, men skal få prøvekjørt en med manuellgir før jeg bestemmer meg, har bare testet med autolat og det var litt sånn både og. Fatter ikke hvorfor de kun har en bil med automat til utlån her i Trondheim, passe meningsløst på en sånn bil :P
 #423621  av Ã˜rjan
 
Takk for det :) Gleder meg til den er leveringsklar og jeg har fått den slik jeg ønsker..

var kun automat demobil her og men satser på at det blir bra.. potensialet var jo der i automaten og ;)

Får prøve min neste gang det er treff eller jeg er i tr.heim ;)
Sist redigert av Ørjan den 29 des 2012 12:40, redigert 2 ganger totalt.
 #423622  av ArildM
 
Ordna bildene dine, husk å bruk thubnail og ikke img når du legger ut store bilder.

Ellers er det vel bare en ting å si, knallrå biler du har 8) Flott at du legger ut de her :)
 #423623  av sindrejl
 
Ørjan skrev:var kun automat demobil her og men satser på at det blir bra.. potensialet var jo der i automaten og ;)
helt enig der :) likte potensialet den hadde og kvikk og fin i styringen.. følte den var ganske lik en honda s2000 om du har prøvd en slik, bortsett fra litt mer pulver i hondaen da såklart
 #423625  av Ã˜rjan
 
Jepp.. og meget tail happy..

Har ikke prøvd S2000 dessverre.. Du kan nå prøve min med manuell når jeg er i tr.heim eller på noe slags treff.. Satser på å få med meg litt mer neste år enn i år..

ArildM skrev:Ordna bildene dine, husk å bruk thubnail og ikke img når du legger ut store bilder.

Ellers er det vel bare en ting å si, knallrå biler du har 8) Flott at du legger ut de her :)
Takk takk :)
 #423630  av Drafter
 
Ørjan skrev:Da er bilen endelig kommet.. :)






Leveringsklar om ett par uker.. Gjenstår klargjøring, tektylering, soting av vindu og registrering..

Rota MXR 18x9,5" felger er her neste uke..
KW V3 Coilovere er her om ca 1 uke..
TRD bakvinge er her om ca 1 uke..
Helrøde baklykter står og på lista..


har også evo 6'en enda, med 2.3l HKS motor og ca 700hk 900nm.. Nylig fått fjerna reg. på §1-15 på den og godkjenning av carbon skjermer, panser, bakluke, front, coilovere, bur, felger er under progress.. :)

Er stylinga på Evo6'en original bortsett fra panser og bakluke?
Hva heter den hvis ikke? :P
 #423646  av Ã˜rjan
 
den er orginal ja, eneste at jeg har carbon rear diffuser, carbon sidekjørt og bakfanger forlengere, panser, bakluke, og orginalvinge i carbon... og skjermer og frontfanger er påvei.

frontfanger og frontskjermer er orginal..
Bilde

har også en FRP Damd frontfanger for banebruk..

Bilde
Bilde
Bilde
 #423665  av sindrejl
 
Ørjan skrev:Jepp.. og meget tail happy..

Har ikke prøvd S2000 dessverre.. Du kan nå prøve min med manuell når jeg er i tr.heim eller på noe slags treff.. Satser på å få med meg litt mer neste år enn i år..
Høres ut som en god plan :)