TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota GT86 Pearl White - Evo 6 RS2

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #423771  av Ã˜rjan
 
Nei, JBL stereoen skal monteres, bilen skal klargjøres og vindu skal sotes først..

Og DA skal jeg hente den hjem å montere coilovere og TRD flippen osv før den tas i bruk ;)

Så iløpet av 1-2 ukers tid tenker jeg den er klar.. :)
 #423780  av Ã˜rjan
 
hva er NSK og hvor går vårturen? :) hehe
 #423786  av atledreier
 
NSK er kort for Norsk SportsvognKlubb. Mottoet vårt er "Vi leker fortsatt med biler" :) Ta en titt på www.sportsvogn.no

Vårturen går over flere dager i varierte ruter. Prisen er inkludert tre overnattinger med frokost og fin middag. Starter torsdag formiddag og varer til søndags morgen. Turen går fra torsdag 23. til søndag 26. mai 2013. Det blir overnatting på Beitostølen, Balestrand (Hardanger) og Geilo.

Hotellene
* Radisson Blu Beitostølen (www.radissonblu.com/resort-beitostolen)
* Kviknes Hotell (www.kviknes.no)
* Dr. Holms (www.drholms.no)

Noen av høydepunktene fra turen:
* Valdresflya
* Sognefjellet
* Hardangerfjorden
* Vikafjellet

Priser (3 netter m/frokost og middag)
1 person i enkeltrom kr. 4.250,-
2 personer i dobbeltrom kr. 6.450,-


Foreløpig rute:
http://goo.gl/maps/4WHcI

Har vært med på turen før, og det er fine ruter, flott miljø, og det er LOV å være bilhue. Stort sett fin kjøring hele tiden, kappkjøring blir sett ned på, men alle forstår om man må gi på litt i en tunnell eller om det slipper litt ut av en rundkjøring.... Miljøet er flott og kveldene blir alltid koselige. Anbefales på det sterkeste!
 #423882  av Ã˜rjan
 
Atle: MÃ¥ vurderes.

Celicat23: Har kjøpt med JBL surround stereo pakka som fås til med 9 høyttalere, sub etc fra Toyota.. orginal stereoen var for kjedelig etter å være vant til lexusen ;)
 #423914  av FT86
 
grattis med flott gt!

og den evo'n din var helt syk :)

du har ikke noen planer om turbo kit til toyotan? mye bra som kommer ut på markedet til den bilen nå :)
 #423935  av Ã˜rjan
 
FT86 skrev:grattis med flott gt!

og den evo'n din var helt syk :)

du har ikke noen planer om turbo kit til toyotan? mye bra som kommer ut på markedet til den bilen nå :)
Takk for det!

Ja evoen er morro.. Gelder meg fælt til sommeren er her og banekjøringa står for tur..

Nei, har ikke planer om å gjøre noe motormessig - Effektbombe har jeg i evoen. ;) GT86 skal være ren bruksbil og litt trackdays bare..
Skulle jeg gjort noe med den, så hadde det vært kompressorkit eventuelt..
________________________________________________________

Da er JBL stereoen montert,vinduene sotet, bilen ferdig klargjort, venter bare på vinterdekk, også skal TRD flippen monteres på mandag... :)

Coiloverne skal være her i midten av neste uke, så da blir vell bilen senket neste helg.. :)

Har også bestilt helrøde orginallykter bak..
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #423939  av ArildM
 
Nice. Morsomt å se noen kjører gromstuk bare få dager etter å ha fått bilen :D
 #423940  av Ã˜rjan
 
Hehe, faktisk så har jeg ikke fått den enda.. Venter på vinterhjul, skilt og coilovers ;) hehe..
 #424122  av Ã˜rjan
 
Hentet bilen på tirsdag..

Coiloverne er enda ikke kommet. :(


 #424147  av FT86
 
Veldig fet! Riktig valg å kaste orginal vingen til H :) blir enda bedre med senk og felger :)
 #424386  av Ã˜rjan