TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lanseringen Lexus is 2013

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #424351  av Zepticon
 
gissgass skrev:girkasse fra Lfa.
Tegnet og konstruert av Devotek på Kongsberg :) Er norskere enn brunosten :D
 #424359  av gissgass
 
nice,vi normenn kan visst vi vil.. må si jeg gleder meg til den kommer,forhåpentligvis som stasjonsvogn også hinter de til:)
 #424365  av Geir
 
Kommer det en lekker stv kommer jeg til å selge begge biler, og ha en billig IQ som bil nr 2 eller noe slikt. Utfordringen er å tegne en pen stasjonsvogn. Man kan ikke si at de traff med Sportcrossen sist. I tillegg imponerte den jo ikke med plassen heller, dessverre.
 #424370  av Julebrus
 
gissgass skrev:nice,vi normenn kan visst vi vil.. må si jeg gleder meg til den kommer,forhåpentligvis som stasjonsvogn også hinter de til:)

Sikkert utenlandske ingeniører, 80% av alle ingeniører osv i statoil er utenlandske
 #424377  av gissgass
 
Julebrus skrev:
gissgass skrev:nice,vi normenn kan visst vi vil.. må si jeg gleder meg til den kommer,forhåpentligvis som stasjonsvogn også hinter de til:)

Sikkert utenlandske ingeniører, 80% av alle ingeniører osv i statoil er utenlandske

hehe det er jo meget mulig :D
 #424378  av gissgass
 
Geir skrev:Kommer det en lekker stv kommer jeg til å selge begge biler, og ha en billig IQ som bil nr 2 eller noe slikt. Utfordringen er å tegne en pen stasjonsvogn. Man kan ikke si at de traff med Sportcrossen sist. I tillegg imponerte den jo ikke med plassen heller, dessverre.

Jeg kjøpte sportscross selv grunnet en stasjonsvogn fetish, men plassen er jeg virkelig ikke fornøyd med desverre .Så no satser virkelig på at de får det til og kommer en med en lignende bakpart som sedanen. :P
 #424382  av Zepticon
 
Julebrus skrev:
gissgass skrev:nice,vi normenn kan visst vi vil.. må si jeg gleder meg til den kommer,forhåpentligvis som stasjonsvogn også hinter de til:)
Sikkert utenlandske ingeniører, 80% av alle ingeniører osv i statoil er utenlandske
Nope, er stort sett norsk bedrift:) Spesielt den delen som driver med girkassene har lenge vært svørt flinke.
De laga jo også girkassa til MR2S tidligere, så toyota har vist gode erfaringer med dem siden de fikk lage til LFA også.
Julebrus skrev:Hører at bilen ikke kommer med manuell, der mista jeg ALL interessse...
Girkassa er jo manuell, bare automatisert. Du har ikke girstang, men spaker på rattet. Bortsett fra det så er den som en vanlig. Om du svaner girspaken, så er jo det greit. Noen savner hesten og vgna også :D
 #424510  av 2fast4u
 
gissgass skrev:
Geir skrev:Kommer det en lekker stv kommer jeg til å selge begge biler, og ha en billig IQ som bil nr 2 eller noe slikt. Utfordringen er å tegne en pen stasjonsvogn. Man kan ikke si at de traff med Sportcrossen sist. I tillegg imponerte den jo ikke med plassen heller, dessverre.

Jeg kjøpte sportscross selv grunnet en stasjonsvogn fetish, men plassen er jeg virkelig ikke fornøyd med desverre .Så no satser virkelig på at de får det til og kommer en med en lignende bakpart som sedanen. :P
Lexus sier det ikke skal komme noen ny stasjonsvogn.

:wink: