1jz-gte swap oppkoblings problemer, HJELP
Legg innLagt inn:24 feb 2013 18:30
Hei.
Jeg driver å monterer en 1jz-gte i en volvo 240.
Motoren er en orginal 1jz-gte fra Cressida/supra med orginalt ledningsnett, ECU og tenningshjerne(R154 girkasse).
Motoren er på plass, og driver med oppkobling av kabler.
Har sett litt rundt på nettet og funnet koblings skjema, og sett flere som har skrevet om det.

Jeg har fått koblet opp så ECU'n har strøm på BT,BATT,+B og IGSW.
Jeg får motoren til å gå rundt på starteren. Men den tenner ikke.
Så ECU'n og tenningshjernen får strøm.
Bensinpumpa er kobla utenom, så det er bensintrykk.
Det som er problemet er at det ikke kommer strøm til dysene og coilene.
Er det noen som har koblet opp en sånn motor før,
som har tips eller hjelp og komme med?
Noen ledninger som må kobles om på en annen måte?
Eller om det er en howto tråd noe sted.
Setter stor pris på all hjelp og tips.
På forhånd, TAKK
Jeg driver å monterer en 1jz-gte i en volvo 240.
Motoren er en orginal 1jz-gte fra Cressida/supra med orginalt ledningsnett, ECU og tenningshjerne(R154 girkasse).
Motoren er på plass, og driver med oppkobling av kabler.
Har sett litt rundt på nettet og funnet koblings skjema, og sett flere som har skrevet om det.

Jeg har fått koblet opp så ECU'n har strøm på BT,BATT,+B og IGSW.
Jeg får motoren til å gå rundt på starteren. Men den tenner ikke.
Så ECU'n og tenningshjernen får strøm.
Bensinpumpa er kobla utenom, så det er bensintrykk.
Det som er problemet er at det ikke kommer strøm til dysene og coilene.
Er det noen som har koblet opp en sånn motor før,
som har tips eller hjelp og komme med?
Noen ledninger som må kobles om på en annen måte?
Eller om det er en howto tråd noe sted.
Setter stor pris på all hjelp og tips.
På forhånd, TAKK