TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • tor`s mr 2 mk 1 og celica ta 22 mest ta 22

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #428936  av ArildM
 
Aaah, da skjønner jeg at det ble plug and play :) Trodde mange av Celicaene da hadde 2liters motor jeg :)
 #428949  av tad
 
I dag har eg hatt start på mr 2n,alt ser ut til og fungere greit bortsett frå eit eller annatt med clutchen,den kopler ikkje fri,so får ikkje bilen i gir vis motoren går,men går fint i gir når motoren er slokka,kva er galt?
 #428952  av ArildM
 
Monteringsfeil?
 #428978  av ArildM
 
Går greit å ta ut girkassen ja :) Tar ikke såå lang tid.
 #429043  av ArildM
 
Tror jeg bytta girkasse på rundt en times tid den gangen jeg fikk clutch med feil splines, går fort når man nettopp har gjort det :wink:
 #429182  av tad
 
Litt rart med midtkonsollen er so høg i forhold til setene,men ellers artig bil,og morro å køyre,hører motoren veldig godt inn i bilen,menskal vel vere slik i desse bilene.Faktisk stillere i celican,den er også morsom å køyre.får mykje oppmerksomheit når eg er ute med den,men er vel slik med mr2 også :D
 #429184  av ArildM
 
Anbefaler å få prøvd AW11en på bane, da får du lært deg kjøreteknikken med den (sakte inn i sving og gi på full pinne ut for maks grep på bakhjula). Når du har lært deg AW11 finner du neppe noen mer morsom bil å kjøre 8)
 #429442  av Inz4ne
 
Hvis du har så svær garasje at du kan finne en bil når du rydder i den så er jeg misunnelig på størrelsen på garasjen din!
 #429447  av ArildM
 
+1 på den 8)