TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Vurderes solgt: AE86, godkjent med "ny" 4AGZE

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #429408  av Dr.Ling
 
Jeg har avslått 3 bud på 35k, ett bud på 40k, og tenkte meg så lenge om når jeg fikk et bud på 45k at han som bød ikke gadd å vente lengre og kjøpte en annen bil :)

Så jeg har nesten slått meg til ro med at jeg beholder bilen, men tar imot bud helt frem til finn-annonsen utløper 7.juni.
 #429505  av hmsilset
 
Rå bil:) ikke selge denne. Ta rust og ordne den. Såå kan du selge for 150000 kr :) En sånn med skilt på er absolutt verdt det.
 #429506  av ArildM
 
Send den til Latvia/Polen. 15-20 lapper så har du en dønn strøken bil :)
 #429566  av Inz4ne
 
Sender man den til et seriøst firma, som gjør bra jobb, så går det helt fint å sende bilen til polen eller latvia, det som er utfordringen, å finne et seriøst firma som gjør bra jobb.
 #430296  av Dr.Ling
 
Ok, da er Finn-annonsen utløpt og jeg må bestemme meg om jeg skal restaurere eller ikke.
Om ingen slår til i løpet av uken sender jeg den til extreme makeover i syden.
 #430297  av _toyota
 
Dr.Ling skrev:Ok, da er Finn-annonsen utløpt og jeg må bestemme meg om jeg skal restaurere eller ikke.
Om ingen slår til i løpet av uken sender jeg den til extreme makeover i syden.
Kan fortsatt gi deg 35k for den....Kan komme i helga og hente ;)
 #430400  av ArildM
 
Anbefaler Knut Jarle Simonsen om du skal sende den bort.
Har sett mye av arbeidet han har gjort og snakket med mange som har latt han ta bilene sine. Fått bare gode referanser så langt. Koster litt mer enn de billigste, men man får mye bilder og god dialog underveis.

Så gamle MR2en din på Mo i helga, så pen ut :)
 #435102  av FlatSpin
 
Hvordan går det med denne nå? :)

Så den først på finn annonså i vår og har vært nysgjerrig siden, har så veldig lyst på min egen Hachi men enda et år til jeg får lappen desverre.

Ble den sendt til "make-over" som du sa?
 #435113  av Dr.Ling
 
Den er akkurat nå i Danmark hos en AE86-entusiast til fullstendig overhaling. Sjokkerende mengder rust, og sjokkerende hva jeg i sin tid betalte forrige eier i Bergen for en rustbombe innsmurt med sparkel og et strøk lakk. Eneste som ellers var gjort med bilen dengang var senkesett og ny girspak.

Men resultatet til slutt blir bra :)