TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Euro Toyota Supra MKIV TT V160 med skilt til kun 225.000,-!

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #428612  av Holger
 
Zepticon skrev:Mener å ha hørt en gang at automaten var raskere fra 0-100 enn manuell gir?
det er vel opp til sjåføren :)
 #428630  av Stiansen
 
Zepticon skrev:
NosliW skrev:Problemet med UK bil er ??
Rattet på "feil" side. Ellers ingenting. For min del, så gjør det bilen uaktuell.
Jeg vil tro det er en grunn til at de fra fastlandseuropa ofte ligger 100k over i pris :)

Jeg finner det også litt spekulativt å skrive "Euro", men å unnlate å skrive at det er en RHD bil. Men det er vell for å få flere treff på annonsen regner jeg med.

Men, nå vet jeg i hvertfall jeg skal snakke med om jeg vil ha en fra tyskland eller lignende importert :)
Helt enig med Zepticon, dette er ikke Eurospec men UK-spec. Syns det blir feil å kalle det en eurospec da de har rattet på venstre siden og er 150k dyrere. Virker som veldig mange har samme oppfatning som selger her da.

Men for all del, ser ut til å være en knallfin bil og en skamlav pris egentlig! :) Vet av flere som er interresert i denne så den tror jeg går fort ;)
 #428658  av Zepticon
 
ArildM skrev:Er det korrekt bilde av bilen i annonsen da?
Det er ikke poenget:) Poenget er at en potensiell kjøper, på utkikk etter en "ekte" eurospec, med rattet på rett side, ender opp med å gå inn på ørten annonser med uaktuelle biler, fordi det er dårlig informert i annonsen.
Skikkelig merking i tittel hadde vært informativt og oppklarende.

Ja, en bil fra UK er teknisk sett Euro-spec, da den er godkjennt på samme vilkår som alle andre europeiske biler.
MEN en UK bil har rattet på feil side i forhold til samtlige andre europeiske biler, ergo er det en helt annen bil enn i resten av europa. Altså blir det feil å si Euro, siden bilen ikke er representativ for majoriteten av europeiske biler. UK-spec derimot er en fin betegnelse som beskriver bilen 100% korrekt.

Man kan til og med skrive Euro-spec (UK) i tittel og fremdeles være innafor, men det faktum at bilen er høyrestyrt er ikke nevnt en eneste gang i annonsen, noe som jeg som kjøper synes er veldig dårlig. Da bruker jeg, om jeg var på jakt etter LHD Supra, mye tid på å få bekreftet/avkreftet at det faktisk er en UK bil, da annonseteksten indikerer at det ikke er det, mens bildet sier noe annet.

Dette er, og bør tas, som konstruktiv kritikk :) At det importeres og selges supraer til den prisen er genialt, og jeg vil at selger fortsatt skal være i bransjen når jeg har mulighet til å kjøpe en slik bil.
 #428675  av ArildM
 
Helt enig der, men jeg bare lurer på når bilder av den egentlige bilen kommer :)
Også så jeg Stiansen skrev at det så ut til å være en fin bil, og da lurer jeg på om det egentlig er rett bilde eller ikke som er i annonsen :)
 #428680  av TBS
 
Zepticon skrev:
ArildM skrev:Er det korrekt bilde av bilen i annonsen da?
Det er ikke poenget:) Poenget er at en potensiell kjøper, på utkikk etter en "ekte" eurospec, med rattet på rett side, ender opp med å gå inn på ørten annonser med uaktuelle biler, fordi det er dårlig informert i annonsen.
Skikkelig merking i tittel hadde vært informativt og oppklarende.

Ja, en bil fra UK er teknisk sett Euro-spec, da den er godkjennt på samme vilkår som alle andre europeiske biler.
MEN en UK bil har rattet på feil side i forhold til samtlige andre europeiske biler, ergo er det en helt annen bil enn i resten av europa. Altså blir det feil å si Euro, siden bilen ikke er representativ for majoriteten av europeiske biler. UK-spec derimot er en fin betegnelse som beskriver bilen 100% korrekt.

Man kan til og med skrive Euro-spec (UK) i tittel og fremdeles være innafor, men det faktum at bilen er høyrestyrt er ikke nevnt en eneste gang i annonsen, noe som jeg som kjøper synes er veldig dårlig. Da bruker jeg, om jeg var på jakt etter LHD Supra, mye tid på å få bekreftet/avkreftet at det faktisk er en UK bil, da annonseteksten indikerer at det ikke er det, mens bildet sier noe annet.

Dette er, og bør tas, som konstruktiv kritikk :) At det importeres og selges supraer til den prisen er genialt, og jeg vil at selger fortsatt skal være i bransjen når jeg har mulighet til å kjøpe en slik bil.

Herregud så vanskelig ting skulle være , hehe..
Det er ikke 10 mk4 supraer med skilt på finn engang, Kan jo se med et blindt øye at bilen på bildet er høyrestyrt, og skal man ha en så sjelden bil som en supra så skader det vel ikke med en telefon til selger? dessuten; utifra pris så var er det lite sannsynlig at den skulle vært venstreratta :)
 #428853  av Hellrider
 
ø.f skrev:Har selv hatt manuell og automat tt mk4. til bruk som gatebil, ville jeg faktisk valgt automat.
Det var en fin pris på denne. Lykke til med salget :D
Takker ! Skjønner ikke hvorfor automater ikke er så populære som manuelle. Automat er morro!
 #428854  av Hellrider
 
ArildM skrev:Helt enig der, men jeg bare lurer på når bilder av den egentlige bilen kommer :)
Også så jeg Stiansen skrev at det så ut til å være en fin bil, og da lurer jeg på om det egentlig er rett bilde eller ikke som er i annonsen :)
Bilen som er til salgs er helt lik bilen på bildet uten "facelift" blinklys foran.

Den er hvit, har aktiv front spoiler, chrome glasslykter, originale Toyota Supra felger 17" som er lakket i litt mørkere farge++.

Og til alle de som er kritiske til annonsen: Dette er nå endret, men ta gjerne en bedre titt på bildet neste gang.
 #428865  av Hellrider
 
ArildM skrev:Fortsett å ta inn Supra du, dette er kule biler uansett hvilken side rattet er på, jo fler jo bere :D
Takker for all den gode støtten! Er enig, vi må se flere av disse på veien..med skilt så klart :)
 #428875  av ArildM
 
Helt enig! :D Supra nevnes jo av flere sider som en garantert fremtidig klassiker, så det er vel ingen tvil om at man gjør et dårlig kjøp når det gjelder Supra. Tviler på at de kommer til å synke noe særlig i verdi i årene fremover :)