TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Euro Toyota Supra MKIV TT V160 med skilt til kun 225.000,-!

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #435485  av sindrejl
 
Rafinus skrev:Er egentlig ikke helt sikker på automat.
Bilen blir jo å bli brukt til søndagskjøring ;)

Skal være helt ærlig å si at jeg ikke har fått prøvd supra enda :oops:
Kan du gire "manuelt" med automaten. ?
(Har kjørt det meste av andre biler men enda ikke prød drømmebilen ;P
ok bil og ok pris.
Autolatkassa til Supra girer raskt og fin og svært behagelig i bruk. Det gjør bilen til en sportscruiser istedetfor en sportsbil. Forresten.. denne bilen med automatkasse er svært spennende om cruisecontrol står på 90 og man skrur på CC i 50kmt. Da er det bare å holde godt fast i rattet!! :-D
Skal man ha herjebil fungerer forøvrig automatkassa dårlig, men til dagligdags bruk for voksne eiere så er denne girkassen svært god. Anbefales
 #435986  av Royalmaas
 
Overpriset er vell å ta litt i ? Sjeldent du finner en så og si original Supra med manuell og ikke minst uten targa som jeg synest er ett must..

Noe høg kilometer muligens med med komplett servicehefte og det att alle nøkler og diverse følger med viser jo att bilen er tatt godt vare på.

Minuset er jo att den er høgrerattet, men det er vell noe di fleste som eier en Supra lever med.. :)
 #435992  av Andrepedersen
 
Royalmaas skrev:Overpriset er vell å ta litt i ? Sjeldent du finner en så og si original Supra med manuell og ikke minst uten targa som jeg synest er ett must..

Noe høg kilometer muligens med med komplett servicehefte og det att alle nøkler og diverse følger med viser jo att bilen er tatt godt vare på.

Minuset er jo att den er høgrerattet, men det er vell noe di fleste som eier en Supra lever med.. :)


Kansje du har rett.
For meg er det ikke minus at den er rhd. En del av sjarmen i en japse..
For 270-300tkr kan du finne en som har div små oppgraderinger som koster og har 0 rust!
 #440633  av Andrepedersen
 
Hellrider skrev:
Inge_86 skrev:Har du fått time hos biltilsynet? har sendt deg mail men ikke fått noe svar?
Ja, fått time hos biltilsynet om ca 2 uker. Er sykmeldt for tiden så håper jeg er frisk til da!

Har heller ikke fått svar pr. Epost
God bedring!