inzane2012 skrev:Egentlig ikke så dum idè dette. Tenkte selv på det en del når jeg hadde mr2'n min, men klarte aldri å få fingeren ut 
Jeg tror ikke dette trenger å vere med innviklet enn at di som legger ut en How-to/DIY guide merker tråden med f.eks SW20 for mr2 mk2, AW11 for mr2 mk1 osv (husker ikke hva di andre modellene her inne bruker
)
Kanskje det vil fungere bedre å legge inn ett underforum i hver hovedgruppe for di forskjellige modellene og poste how-to'sa der?
Hørest ut som en god løsning. Måten "ressurser/linker" er satt opp i dag er rotete og vanskelig å finne ut av for nye medlemmer og ikke minst litt manglende informasjon.. Det er helt klart rom til forbedringer.
Jeg stemmer på "HOW-TO/DIY - deretter underkategorier "MR2, Celica, Lexus, GT86 osv.. - inni disse kategoriene legger du inn modellene. Det kan også være en ide å legge inn en universal sticky som er ment for alle modellene.
Spørr medlemmer som allerede har laget HOW-TO's om dere kan bruker dem.
Du kan også spørre om noen vil melde seg frivillig til å lage noen rettledninger, så kan administratorene sette dem som sticky i underkategoriene, hvis dem er fornøyd eller påpeke hva som dem ikke er fornøyd med.
Da fikk dere min mening.

Celica st185 90' prosjekt, 450-500hk bygg! -
viewtopic.php?f=61&t=41225
For øyeblikket med st205 motor!
Biler:
- Toyota Celica GT4 ST185 90' -Rampebil!
- Subaru Forester S-Turbo (SF5) 00' - Bruksbil/vinterbil!