TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 2001 Corolla e11 Facelift

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #431060  av ArildM
 
Nice price, kul bil 8)
 #431359  av RuneÃ¥dl
 
Da har bilen fått seg en runde med polish, må si jeg ble fornøyd med resultatet! :) kjenner at lysten på å selge forsvant etter noen timer med bilkos i går kveld :(
ble jo selvfølgelig noen bilder etterpå :lol:

Bilde
Bilde
Bilde


Et bilde sier mer enn 1000 ord :lol:
Bilde
 #431931  av RuneÃ¥dl
 
jaja, kjeda seg litt i dag, og gikk på ett lite prosjekt med noen gamle coilover's jeg hadde liggende! :lol:
Før:
Bilde

Etter:
Bilde

Ikke helt ferdig, men som en test syntes jeg det ble bra! :)
Driver å bygger om bagasjen med bass element i hjulbrønnen og nytt gulv, så har ett lite håp om å få brukt disse til noe der. Eller bare som pynt hvis jeg får det til uten at det blir for jalla :roll:
 #431937  av Daniel HS
 
Har ikke sett gjennom tråden før nå. Men meget fet bil, likte spesielt godt fargekomboen på felger/bil, og de gule grøftelysene nede!

Så du skrev i første posten at du tok i mot ris også :P Eneste jeg ikke likte er at hele hjulet ikke synes når bilen er senket. Skal sant sies, så er jeg litt sær på at jeg ikke liker biler for senket, synes hele hjulet skal vises :P
 #431938  av RuneÃ¥dl
 
Tusen takk :D
Hehe, ja her mottas det meste med ett smil :) Når det gjelder senk er vel dette en smaks sak, men syntes selv at bilen er for høy :roll:
men skjønner hva du mener, bilen ser jo litt mer orginal ut når hele dekket syntes :)
 #431941  av Daniel HS
 
Runeådl skrev:Tusen takk :D
Hehe, ja her mottas det meste med ett smil :) Når det gjelder senk er vel dette en smaks sak, men syntes selv at bilen er for høy :roll:
men skjønner hva du mener, bilen ser jo litt mer orginal ut når hele dekket syntes :)
Hehe. Ja, ser den. Er begynt å like original looken på biler, evt diskre styling som ser originalt ut. Eneste er utstillingsbiler og banebiler, der er det lov å gjøre litt mer ut av tingene :P Men er vel bare jeg som er begynt å bli gammel :P

Selve bilen kunne nok garantert blitt lavere og med meget bra resultat, og da må vel senk til, med mindre man vil hive på sideskjørt/styling etc. Er bare jeg som er litt vanskelig når det kommer til hjul :lol: Men så var jo det, det eneste jeg hadde å si noe på og da :P Over-all nice bil :wink:
 #431942  av Daniel HS
 
Frontleppen din er godt innenfor det jeg liker, sånn at det er sagt :D
 #431945  av RuneÃ¥dl
 
Hehe, styling er uaktuelt... eneste jeg kunne montert var wrc frontfanger, men denne kan man jo kalle orginal fanger og da er det greit spør du meg :D

hehe, ja syntes leppa kler bilen bra, samt at jeg får juksa litt med høyden forran! :)

Hyggelig at bilen faller i smak hos flere :)
 #432763  av RuneÃ¥dl
 
Da var corolla'n pakket og klar for en tur til Bergen (Askøy). Blir spennende å se åssen det blir å kjøre denne over fjellet, med tanke på hvor stiv den er! :lol: Men gleder meg uansett som en unge til å få en langtur igjen! :D
 #432775  av toyotakp61
 
Dritgrom bil:D ikke finn på å selge;)
 #432799  av RuneÃ¥dl
 
Takk for det! :)
Blir ikke salg av bilen nei :) blir nok motoroverhaling i vinter så da får man se hva som skjer videre 8)
 #432807  av toyotakp61
 
En 20v 4age hadde gjort seg i denna, det var jo levert originalt også, vedder på at egon på motorimport.dk skaffer motor like billig som en overhaling:D skal vel passe ca rett i også;)
 #432812  av RuneÃ¥dl
 
Trodde ikke e11 ble levert med 4age motor? :)
Vi får se hva som skjer :) lest litt rundt enten å bygge om motoren som sitter der i dag (1.4) til 1.8, eller bare sette i en 1zz-fe maskin...
men ingen ting er avgjort enda, egentlig mest lyst til og holde bilen "lovlig", men siden 1.4 og 1.8 motoren ser så godt som like ut så skal det vel litt til at det oppdages at det er en 1.8 og ikke 1.4 som sitter i bilen :lol:
 #432816  av toyotakp61
 
Joda, men kun i Japan såvidt jeg veit. http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Corolla_(E110)

Ja ser den! Men tror den menige eu kontrollør glatt overser en silvertop under panseret også sålenge alt ser standard ut!