TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Koppholder

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #429323  av Emil_L
 
Topicnavn sier vel sitt?
Noensom har en løsning på koppholdere som kan se bra ut/funke? Har sett en som lagde en form for koppholder i oppbervaringsboksen, men ikke noe om hvor han fikk tak i den.
 #429341  av FT86
 
biltema flaskeholder (ja sånn til sykkel) ta den også skrur du 2 selvborrende skruer rett til høyre for girspaken. ikke oppå men på siden av ""girtunellen" var det ikke mk2 du hadde a? gjorde noe sånt på den jeg hadde :P
 #429344  av ArildM
 
Får frysninger hver gang jeg hører om folk som skal skru nye hull forskjellige steder i interøret på en bil :|
 #429345  av GhostRider88
 
Får frysninger hver gang jeg hører om folk som skal skru nye hull forskjellige steder i interøret på en bil
er så enig. derfor jeg ikke har gjort det i min. Alle løsningene jeg har sett medfører borring og det vil jeg ikke gjøre for bare en koppholder. Men den beste løsningen kan være:

Bilde

Bilde

DIN koppholder som ikke trenger borring :)
 #429347  av FT86
 
ArildM skrev:Får frysninger hver gang jeg hører om folk som skal skru nye hull forskjellige steder i interøret på en bil :|
For å forsvare meg : jeg brukte et hull som var der fra før av. + at det var der teppet går opp på siden :P ikke noe stress
 #429351  av Emil_L
 
Har ikke, men kjøper vel den dagen ktmen blir solgt :D
 #429495  av Scoop
 
Dette har jeg også undret på, jeg MÅ ha en koppholder! Problemet er at jeg skal ha en 2-DIN spiller, så jeg får komme opp med en snedig diskret annen løsning. Oppfordrer alle til å fortelle om deres løsning! :D
 #429512  av GhostRider88
 
Scoop skrev:Dette har jeg også undret på, jeg MÅ ha en koppholder! Problemet er at jeg skal ha en 2-DIN spiller, så jeg får komme opp med en snedig diskret annen løsning. Oppfordrer alle til å fortelle om deres løsning! :D
her er noen løsninger jeg har kommet over i min tidligere søken etter gode løsninger:

Bilde

Bilde

Bilde
 #429712  av Emil_L
 
Må vel borre for å feste dem?
Lurer litt på hvordan den 2. Ghostrider posta er laget/festet
 #429753  av Boratitanius
 
Er jo ikke noe stort problem da det er teppe der og man ser ikke hullene om du tar bort holderen igjen
 #429763  av Audun F
 
Vil bare minne om at det er en bensintank på andre siden av den veggen der :mrgreen:

Likte forresten den som stakk ut fra passasjersete ganske godt. Keep it clean!
 #429799  av Sarlacc
 
Synes den her funker greit :D
20130603_183959 sml.jpg
20130603_183959 sml.jpg (982.17 kiB) Vist 5936 ganger
 #429802  av Emil_L
 
Er vel gjerne fra en litt nyere bil den der Sarlacc? :P
Eller er det tilsvarende rom i mr2en?

Edit: Se der ja! Var jo passende rom i døra, om man får klemt inn en halvlitersflaske der så er vel alt topp?
 #429803  av FT86
 
Sarlacc skrev:Synes den her funker greit :D
20130603_183959 sml.jpg
Jeg vil også ha en gt86 :P