TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Noen som vil bytte toppakning pÃ¥ MK3??

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

 #52618  av Turbotrille
 
Turbo eller ikke? Hvor i landet holder du til?
Vet ikke om du har tenkt deg en pris å betale for noe slikt, men bare jobber er vel på en rundt 10000,- pluss deler.

 #52733  av AJ82
 
Bilen står i Porsgrunn.. De skulle ha 10.000 for det på Toyota. Noen billigere?? Det er uten turbo...

mvh

Andre

 #52761  av Turbotrille
 
AJ82 skrev:Bilen står i Porsgrunn.. De skulle ha 10.000 for det på Toyota. Noen billigere?? Det er uten turbo...

mvh

Andre
Inklusiv deler?

Er pakningen røket, eller vil du bare ha jobben gjort før den ryker?
Vurdert motorbytte til turbomotor?

 #52764  av AJ82
 
Har tenkt litt på motorbytte ja... Noen anelse om hva dette vil komme på for motor + arbeid?
Toppakningen er rimelig sliten, så den må byttes ganske fort. Tror 10.000 var inkludert deler...

mvh

Andre

 #52886  av Turbotrille
 
Kunne jo litt tenkt meg å tatt jobben da, men er litt usikker siden avstanden er så stor.
Måtte vel nesten fått bilen opp til Bergen på et vis da, og jobben er jo ikke akkurat gjort på en dag heller.

 #53142  av AJ82
 
Mulig jeg har fått en som bor litt nærmere til å gjøre jobben, men kan ta kontakt hvis ikke dette blir aktuelt....

mvh

Andre

 #53169  av Turbotrille
 
Kjempeflott, håper det blir gjort godt arbeid da, slik at du blir fornøyd. :)

 #53184  av [BHS]paladin
 
10 000 spenn..... :? trur jeg må finne fremm verktøy kassa vra mekken igjen jeg ass heheh.

10 000.... får ikke det helt til å stemme ass...... er det ikke bare av med reggreima,viftereim topp,kabler. av med pakkining, ny pakkning til en hundrings dra på med moment nøkkel og stille tenning. :roll:

 #53266  av Turbotrille
 
[BHS]paladin skrev:10 000 spenn..... :? trur jeg må finne fremm verktøy kassa vra mekken igjen jeg ass heheh.

10 000.... får ikke det helt til å stemme ass...... er det ikke bare av med reggreima,viftereim topp,kabler. av med pakkining, ny pakkning til en hundrings dra på med moment nøkkel og stille tenning. :roll:
He, du får det til å høres ganske enkelt ut, men det er faktisk veldig mye arbeid med det. :?
Og pakningen koster endel mer enn en hundrings. :?

 #54579  av TOYPARTS
 
AJ82 skrev:Har tenkt litt på motorbytte ja... Noen anelse om hva dette vil komme på for motor + arbeid?
Toppakningen er rimelig sliten, så den må byttes ganske fort. Tror 10.000 var inkludert deler...

mvh

Andre
25k komplett med alt. Jeg kan ta topp jobben for 7000,- med deler, men da må bilen til Bergen

MVH Erik
98286714/698