TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Photoshoot trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #429469  av Emil_L
 
Vel, hvis det ikke allerede er en tråd her, så tenkte jeg at jeg skulle lage en tråd der vi kan smelle ut bilder fra photoshoots vi har.
Tok meg en tur opp til Jessheim i går med 2 kompiser, 850 T5R og Audi A4 1,6, Gnagere! :twisted:
Fikk noen ganske bra bilder :)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
(Audien sin eksos måtte festes på nytt og tettes igjen et par steder pga. slauring når han satt det på, mangel på sånn gummidrit i sjøtene ga en til tider irriterende lyd.)

Bilde
(Syns litt dårlig, men 850'en er så lav at vi måtte legge ekstra grus under hjulene for at ikke carbonleppa skulle henge seg fast i garasjeinngangen)

Kom gjerne med ris/ros på bildene, og som kompisa sa, det er nok siste gang jeg er den som må sitte på, neste gnag kjører jeg selv :D
 #429474  av ArildM
 
Feil biler, men fine bilder :)
 #429476  av Emil_L
 
Vet det er feil merke, litt derfor jeg ogsåvelger Toyota, noe annet enn det de fleste der oppe kjører :D
Han med 850ien sendte meg melding i dag og ba meg komme meg en tur opp til Gardermoen en natt å ta noe bilder av lastebilene til familien dems (vunnet masse priser og greier vett :) )
Kommer noe MAAAANGE bilder når jeg får meg MR2, har allerede funnet ut hvilken jeg kjøper, hvis den ikke er solgt før jeg blir kvitt ktmen :)
 #429487  av ArildM
 
Da er det bare å poste mer bilder etterhvert 8)
 #429490  av Emil_L
 
Blir nok mye fra meg :D
Passe jo fint med eksamen 3. 7. OG 10. juni, blir nok ikke mye bil for meg den uka, men så er det ferie :D
 #429526  av ArildM
 
Pene bilder og et pent motiv blir jo ikke feil ;)
 #429665  av Emil_L
 
Salgsbildet av godsykkelen som byttes til MR2 :D

Bilde
 #429797  av RuneÃ¥dl
 
få slenge ut ett bilde jeg også da!
første forsøk med speilrefleks kamera, ble ganske fornøyd :)
Bilde
 #429804  av FT86
 
Det siste bildet var veldig bra :) ( resten også da ofc) :)
 #429808  av Sarlacc
 
Runeådl skrev:første forsøk med speilrefleks kamera, ble ganske fornøyd :)
Sitter som et skudd, flott foto!
Gratulerer med speilrefleks. Som hardcore gadget freak må jeg bare spørre... Hvilket kamera er det?
 #429810  av RuneÃ¥dl
 
Sarlacc skrev:
Runeådl skrev:første forsøk med speilrefleks kamera, ble ganske fornøyd :)
Sitter som et skudd, flott foto!
Gratulerer med speilrefleks. Som hardcore gadget freak må jeg bare spørre... Hvilket kamera er det?
det er et Nikon D3200 kamera :)
 #429818  av Emil_L
 
Looking good :)

Prøv å juster ned ISO'en, KAN se ut som at det er litt "kornete" stedvis, ser ikke helt pga liten forumstørrelse, men kan se sånn ut.
 #429820  av RuneÃ¥dl
 
tror iso'en stod nesten på det laveste, men skal sies at det var seint på kvelden å veldig mørkt, så brukte lang lukkertid :)