TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Noen i Førde i helgen?

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #432069  av Daniel HS
 
Reiser til Førde på DJ-jobb i helgen og har noen timer å slå ihjel i løpet av lørdagen, noen som har lyst å vise frem godbilene og preike litt shit, oss Toyotafolk imellom?
 #432076  av inzane2012
 
tror det er lite førde folk på forumet desverre... men det er en god del mr2, celica og ett par supra der oppe da :)
 #432078  av Daniel HS
 
Sett en ST-205 der oppe iallefall. Er i Førde ca 1 gang i mnd på jobb...
 #432080  av inzane2012
 
jepp, er vertfall en st205, tror det skal vere en til der oppe, men usikker på om den fortsatt er i området :P
 #432111  av Myklebust
 
Bur ett par timer frå Førde, men er nok på jobb i helga dessverre :| tad bur jo rett att med? ;)
 #432122  av Daniel HS
 
Et par timer blir jo fort litt å kjøre, da :P Hehe
 #432149  av Myklebust
 
Ikke i toyotan vettu 8) :lol:
 #432157  av tad
 
Eg bur 10 min frå førde sentrum eg :mrgreen:Har nokon toyota i stallen også. :wink:
 #432161  av Daniel HS
 
tad skrev:Eg bur 10 min frå førde sentrum eg :mrgreen:Har nokon toyota i stallen også. :wink:
Noe spennende? :D Kan jeg få se isåfall neste gang jeg er oppe? :D
 #432206  av tad
 
FIns litt forskjellig her ja,har 3 celica ta 22, 1 mr2 mk1, 2 landcruiser 70 serie og ein celica t 16 som snart går på skroten og 3 nissan patroler
 #432701  av Daniel HS
 
tad skrev:FIns litt forskjellig her ja,har 3 celica ta 22, 1 mr2 mk1, 2 landcruiser 70 serie og ein celica t 16 som snart går på skroten og 3 nissan patroler
Jeg skal opp i helgen, du får gi en lyd om du vil vise frem noen av glisene da :D
 #432892  av tad
 
:oops:
Daniel HS skrev:
tad skrev:FIns litt forskjellig her ja,har 3 celica ta 22, 1 mr2 mk1, 2 landcruiser 70 serie og ein celica t 16 som snart går på skroten og 3 nissan patroler
Jeg skal opp i helgen, du får gi en lyd om du vil vise frem noen av glisene da :D
:oops: Oppedaga ikkje denne før ikveld eg,har ikkje vert heime i helga so det hadde ikkje gått alikavell :shock:
 #432898  av Daniel HS
 
Hehe... Skal sikkert opp i september en gang igjen vil jeg tro... Hehe...