TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bilder av Metz MR2 MK2

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #432450  av Metz
 
Er det ikke vanlig vaier lås på AW11 som på SW20 da. Jeg kan åpne hele motor lokket som vanlig, ved å dra i spaken :) er hjemme ca 07 tiden skal få meg noen timer på øyet da, og så tar jeg meg en tur på verkstedet sånn i to tre tiden :-) Da kan jeg vaske bilen igjen også :)
 #432455  av ArildM
 
Aha, trodde du hadde fjernet wirefunksjonen jeg :) Blitt litt upraktisk å skru da kanskje, trangt nok :oops: :mrgreen:
 #432458  av Metz
 
Hehe Arild da, jeg gjør jo ikke en kul mod for gjøre den mindre praktisk :wink:
Trenger bare å sjekke om brytern får strøm, så ikke sånn ut, da skulle det lyst i brytern.
Bør være en simpel sak å fikse :wink:
 #432497  av Metz
 
Heisann, dro på biltema og kjøpte multimeter. Målte og feilsøkte litt da fant jeg feilen, var visst en kabel jeg hadde koblet i fra når jeg drev på med stereoen :roll: Her kommer et par bilder.
Bilde
Ser dere de småtrollene i glassluka? De kommer å plager meg med en dullion spørsmål hver gang jeg er ved bilen, det var fem av dem :roll:
Bilde
Bilde
Bilde
Måtte avbryte, det begynte plutelig å regne :(
 #432511  av inzane2012
 
Jepp, dette er rett og slett den kuleste, og mest orginale modden jeg har sett på en SW20! Helt rått! :)
 #432512  av ArildM
 
Kult :D
 #432520  av Metz
 
:D Det er kjempe morro for meg å få så positiv å hyggelig respons, også fra klubbleder' e da :P
 #432528  av inzane2012
 
Vi er vanlige mennesker vi også :) Tror jeg må ta å legge ut noen bilder av denne modden på MR2OC gruppa på facebook :) tror det er veldig mange som ville likt å vist hvordan dette var utført :P
 #432531  av GhostRider88
 
Sansen! Dette hadde blitt en slager om du hadde begynt å selge en slik løsning. Det er jeg ganske sikker på :)
 #432534  av GhostRider88
 
Metz skrev:Kanskje det GhostRider88, hvis interessen er stor nok så :)
Litt "reklamering" på div mr2 forum og sider på facebook, så vekker nok det fort interessen :)
 #432535  av Metz
 
Legger opp et bilde av brytern som er montert i coupe, for betjening av motorluka :wink:

Bilde
 #432537  av ArildM
 
Fin montering, diskret og nesten OEM bryter, slik jeg liker det :)