TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bilder av Metz MR2 MK2

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #432304  av Metz
 
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Har ikke fått montert stylingen og skvettlapp nede ved framhjula, men det kommer på plass snart.

Bilde
Bilen er så blank at det er vanskelig å få tatt fine bilder i nærheten av ting, allt blir reflektert i lakken hehe. :lol:

Bilde
Bilde

Border front

Bilde

SÃ¥ kommer noen bilder i fra innsiden av MR2'n

Bilde
Bilde

Innfellt Lilliput Touch Screen, Win7 Ultimate

Bilde

Booting sekvens av carputern
Bilde
Har bestillt litt nytt snacks til bilen :)
Bilde
Bilde
Sist redigert av Metz den 29 jul 2013 03:03, redigert 2 ganger totalt.
 #432305  av ArildM
 
Er det et soltak over motorrommet jeg ser? Hvordan funker det?
 #432308  av Metz
 
Hei Arild, ja det er et elektrisk soltak fra Webasto, drev med soltak montering for mange år tilbake og fant en eske som ikke var komplett. Tekte jeg skulle løse det problemet med vann som renner ned å ødelegger starter eller dynamo husker ikke i farta hvilke det var, men det funker bra og ser utrolig kult ut 8) er forhåpentlig den eneste med det :D
Det kan selvfølgelig kjøres helt igjen eller helt bak på vingen :) man kan stoppe det hvor man vil. Kan programeres til at
det går igjen av seg selv hvis du ikke rører bryteren i løpet av 10sec når tenning er slått av. Litt morro å ha mulighet til å
titte ned i motor rommet hvis en har litt bling der :)
Sist redigert av Metz den 26 jul 2013 16:19, redigert 1 gang totalt.
 #432309  av ArildM
 
Såpass ja. Kult :D Aldri sett noe slikt før. Ellers så er det jo stilige løsninger du har laget deg mtp carputer osv :)
 #432311  av Metz
 
Takk Arild, det var hyggelig å høre :D
Var forresten og tok EU kontroll i dag, det gikk veldig bra :D Så da er det bare å cruise videre uten taket å nyte godværet
og smile når ungdommene gir meg tommel opp pga bilen 8)
 #432315  av FT86
 
utrolig kul løsning på det motorlokket ditt :)
 #432320  av Metz
 
Tusen takk FT86 :D Artig at det er flere som liker patenten min :) Når jeg først får sånne ideer i hodet så får
jeg problemer med å sove :) Da blir det som regel til at jeg kjører bort på verkstedet å begynner med projektet asap :)
 #432322  av Myklebust
 
Råtøft det "motorlokket" ditt! :mrgreen: Vanligvis så syns eg snorkler og lakkert interiør berre blir vulgært og jævlig, men det er sånn det skal gjerast!

Genuint unik og flott bil du har :D
 #432323  av Metz
 
Fant et gammelt bilde på mobilen hvor motorluka er lukket helt :)
Bilde
Sånn ser det ut, dette ble tatt før bilen ble hellakkert.
Sist redigert av Metz den 27 jul 2013 02:51, redigert 1 gang totalt.
 #432328  av Metz
 
Som dere sikkert har sett så syntes jeg det er morro med litt detaljer og litt eget særpreg. Racing Devlopment TRD Badge
på bakluka :)
Bilde
 #432372  av GhostRider88
 
Personlig er jeg ikke veldig fan av mye styling på mr2, men denne var jo så bra gjennomført og unik på sin måte, at det ser veldig bra ut! Å som andre skriver, så er det motorlokket ditt diggbart! kanskje du kan ta patent og bli "milionær" innen mr2 samfunnet ;) Eneste jeg har sett som ligner er dette:

Bilde
 #432375  av Metz
 
Hei GhostRider88, takk for det :D Jeg prøver å style den på en beskjeden og moderat måte, ville ikke sette på et styling kitt som skriker, men vill jo samtidig ha wow effekten :) hvis du skjønner hva jeg mener. Også er det litt morro å prøve å finne unike løsninger/ideer, slik at bilen blir så spesiell som mulig med personlige preg over det. Ja kanskje det er min tur til å bli rik hehe :lol: Da begynner de sikkert å klø seg i huet hos produsenten, En smarting som har bestilt luke til Mr2'n sin? "ja" men har ikke den "targa" tak da ? Så ser dem rart på hverandre :lol: Var jo litt artig den løsningen på bildet du la opp, men ble litt to much spør du meg :)
 #432376  av Metz
 
Tror jeg hadde tonet det plexiglasset en smule, for at den ikke skal bli så skrikende.
 #432379  av GhostRider88
 
Metz skrev:Hei GhostRider88, takk for det :D Jeg prøver å style den på en beskjeden og moderat måte, ville ikke sette på et styling kitt som skriker, men vill jo samtidig ha wow effekten :) hvis du skjønner hva jeg mener. Også er det litt morro å prøve å finne unike løsninger/ideer, slik at bilen blir så spesiell som mulig med personlige preg over det. Ja kanskje det er min tur til å bli rik hehe :lol: Da begynner de sikkert å klø seg i huet hos produsenten, En smarting som har bestilt luke til Mr2'n sin? "ja" men har ikke den "targa" tak da ? Så ser dem rart på hverandre :lol: Var jo litt artig den løsningen på bildet du la opp, men ble litt to much spør du meg :)
Går etter lignende ideologi selv :) Har selv noe diske styling og detaljer på bilen min som gir et personlig preg.
Om du hadde laget en patent og laget noen ferdige moduler, så ville nok dette slå an hos en rekke toyota mr2 eiere. Men da blir jo ikke du den eneste lenger :roll:

Å helt enig vedr. toning av pleksiglasset. For slik det fromstår nå, må man jo ty til solfaktor 30 for å fylle på olje :P