TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Kamelonen SW20 ,-edit- har fÃ¥tt pÃ¥ vinterpels :)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #383474  av CelicaTurbo
 
Veldig godt å se noen rapporter fra garasjen din igjen! :D
 #383514  av tojo
 
Godt å se bilder av norges mest kjente MR2 :-) Hehe inspektør Morten følger nøye med :-)
Å den nye kommende verkstedsjefen ser ut til å trives meget bra blandt biler og motorer :-) Bæste sort.
 #383556  av lexusmann
 
Følger også med på denne...har forresten bilde av kameleonen på bankkortet mitt...kan velge det på sidene til SR-Bank... :wink:
 #383661  av MR2turbo
 
Kjekt å lese kommentarene :)
mr2storbrua, jeg bruker Apexi power fc.
tojo, er moro når de små viser interesse :)

Har Fått den ferdig under nå. bare å sette på bakhjula så er på bakken igjen... så gjenstår litt ledninger, rør og slanger. men har vært på hytta i helga, så det blei ikke skruing da. skal fikse noen bilder snart :)
 #385693  av MR2turbo
 
Hadde start på nyoverhalte motoren i dag og ratta en liten runde for å få varme i "oppstarts olja" og få sjekket for lekkasjer og ulyder..

....me n så langt ser alt ut til å være topp! :-D En god følelse av vår å ta første turen med go'bilen :)
skal skifte olje så er jeg klar for innkjøring.
 #385694  av hmsilset
 
Husk å holde deg under 9000rpm første 4-5 km så går det bra dette :D Bra du har kamelonen klar til en ny sommer :)
 #385717  av Zepticon
 
Helt rått...
Folk burde ikke få lov å lage slike tråder som dette da oss vanlige dødelige får griller og begir oss ut på prosjekt vi også, uten å ha peilinge på noe som hellst :mrgreen:
MEd den motoren så må du forresten gi den en omgang med lakk. F-16 grå er vell det som bli å passe best :lol:
 #385725  av ArildM
 
Kamelonen må jo få lov å være kamelon :)
 #392937  av MR2turbo
 
Har lgt ut en liten film fra en trackday på søndag :-) er bare en gocart bane men artig lell... :P

 #407934  av FT86
 
MR2turbo skrev:Har lgt ut en liten film fra en trackday på søndag :-) er bare en gocart bane men artig lell... :P

FY FAN for en bil!! :D
har lest alle 46 sidene :lol:

du er inzane...
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49