TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Petter's S14A *SOLGT*

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #436772  av Emil_L
 
Tror endestussen trenger en omgang autosol :P
 #439717  av NarotiC
 
Har lenge tenkt på å fløtte på boostcontrollern og endelig fant eg ei grei løsning.
Så da va det bære å fjærne askebegeret og utvide åpninga litt :D


Sku og gjøre nå så lett som å bytte ut skinnet rundt girtstanga da det va slitt og fullt av hull.

Blei litt meir pjesk da nån tidligere har limt fast ramma og alt, og dem hadde ikkje vært sparsom med limet heller :evil:

Fikk litt folie før helga...


Hadde egentlig en plan om å handle inn carbon panel tel interiøret, men no blei det sånn her :P

Blei veldig fornøyd med resultatet sjøl vertfall :D
 #439939  av Emil_L
 
Ble faktsik tøff med digital camo!
Men det ble kanskje litt mye av det gode?
 #439940  av ArildM
 
MÃ¥ si meg enig der, ble litt skrikende etter min smak :)
Ellers er bilen knallrå :)
 #439962  av NarotiC
 
E ikkje like diskre som med carbonpanel, mulig det blir fjerna rundt speedometeret :P
FÃ¥r se ann....

Ellers så kjem det stadig dela i posten :D


Har også handla ny bakfanger


Ellers så har stabstagan og de nye IC røran blitt lakka mattsvart. Også har eg fått bytta ut litt forskjellig under panseret.
SÃ¥ ser litt meir cleant ut no 8)

Før


Etter
 #439970  av ArildM
 
Liker. Tror det blir en trend å gjøre ting litt mer diskret i motorrommet fremover, sånn mtp de jalla EU kontrollene som skal utføres nå. Oi, har du et blankt rør her, ja da har du garantert trimma! Kjøreforbud, tvert! :lol:
Så jo absolutt ikke dumt ut med sorte rør heller da :) Bytta du ut de blå foringene med sorte eller?
 #441087  av NarotiC
 
Da har man fått oppgradert stereo delen litt :D

Reservehjulet blei kasta ut og erstatta med ei hjemmesnekra plate tell å montere forsterkeran på.




Gammel og ny bakhøytaler


Ny speller blei det å


Måtte lage ny plate tel bagasjerommet også


 #441096  av ArildM
 
Myket bra som vanlig :wink:
 #442379  av RuneÃ¥dl
 
NarotiC skrev:Liten video av ny felgan tel Nissan :P
https://www.facebook.com/photo.php?v=76 ... =video_tag
så var felga dine ja! så (badassparts?) delte videoen her om dagen! :D Kommer til å blir rått! gleder meg til å se bilde av de på bilen! 8)