TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • !!! LYST Ã… HA MED BILEN DIN PÃ… FILMINNSPILLING??

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #433182  av David
 
Vi trenger noen typiske "rånebiler" til filminnspilling i Levanger.
tirsdag kveld
onsdag full dag
torsdag full dag

bilene kan være alt fra volvo 240 med revehale og wonderbaum, til en trimma toyota supra
personlig mener jeg vi burde få med noen litt kule toyota biler, men det er opp til regissør å avgjøre hva som er brukanes

det søkes også statister til å være med som rånere, og da er det naturlig at bileier er med om det passer!

trenger bilder av bilene samt litt info hva som er gjort osv, samt hvilke dager som passer, og om man ønsker å være statist selv, eller kun sette igjen bilen.

-David
tlf 95406173
 #433183  av ArildM
 
KULT! :D Neste uke? Da er jeg i Latvia :( Hvis ikke kunne jeg ha stilt opp med enten AW11en eller SW20en (ikke at det er en typisk rånebil da men).
Er den nye norske bilfilmen dette?
 #433192  av harared
 
"Børning" heter filmen. De var å filma på Hot August Night street legal her i Trondheim i går. Var jo fett å få se Aasbø slædde rundt på den trange stripa i GT86`n. Bra Amcar folket fikk se skikkelig kjøring :-)
Er du mekaniker på den bilen David?
 #433208  av sindrejl
 
Har en 450hk golf4 Gti :P Men tror ikke jeg gidder å kjøre til Verdal for å styre i 10timer venting for å kanskje bli med ti sekunder eller noe sånnt..
Hørte det var slik det var i Trondheim iallefall, folk ble lei og dro før de fikk startet noe innspilling

har også en Toyota Mark2 som er rimelig racingrigga da, men det passer neppe inn i filmens opplegg :D
 #433213  av David
 
Jeg mekaniker for alle bilene i filmen inkl Aasbø sin.
Jeg har også hovedansvaret for GT86n hele året mellom og på løp.

Det er litt endringer i hvilke biler vi trenger på tirsdag,onsdag og torsdag. Så vi er ikke lenger på jakt etter de dyre bila. Men typiske rånebiler som f.eks en ae92 gjerne med masse wonderbaum og tilsvarende
 #433214  av David
 
Man må regne med litt venting dersom man ønsker å se seg selv på film. Om det er verdt det får være opp til hver enkelt, men vi har stor tilgang på statistrr dersom man ønsker å sette igjen bilen.
 #433258  av harared
 
Så det sto undergroundgarage på følgebilen så regna med du hadde noen fingre med der å gjøre ja :)
Brukes hardt den GT86`n så trenger vel litt love & care vil jeg tro.
 #433333  av Emil_L
 
Er vel mekanikeren til han godeste Sørlie også han david! Hyggelig kar som kan sakene sine. Fullt mulig du får inn bilen min for motorbytte David, snakka pris på Godbiten i mysen etter ungdommens motordag :)