TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Corolla ke30 Old School

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #434494  av Roye
 
Imponert!
 #434499  av Holger
 
Godt jobba, ser drit rå ut :-) mangler bare 4age motor nå!
 #434547  av Vegard86
 
Det her var saker!! perfekt stuk.....
 #436465  av _toyota
 
Da er bilen utprøvd og kjørt med litt nå på tampen av sommern :) Men nå går det mot vinter sesong og dvale,så da er 4age motor hentet og står klar for en gjennom gang.Ellers er det bestilt skjermbreddere og front spoiler som blir montert i vinter.Ser også ut som jeg har kommet over to veldig bra skjermer til bilen så da begynner det nok og bli veldig bra.
Følg med i vinter da skjer det mye her ;)
 #436468  av Holger
 
liker! 8)

hvilken 4age motor skal du bruke?
 #436539  av _toyota
 
Holger skrev:liker! 8)

hvilken 4age motor skal du bruke?
Det er en 16v motor.Sett lenge på 20v men nærmest fikk denne 16v så da er det egentlig greit :) Og tror det holder i massevis.Blir også bygd om så det blir gassermotor. Sett mange bruker gsxr og R1 gassere så driver og ser litt på ebay etter det om dagen :)
 #436542  av _toyota
 
Andrepedersen skrev:Venter i spenning. :)
Godt og høre :D Håper du har tid på deg for blir vinter prosjekt da jeg har mye annet og fare med og :lol:
 #436544  av ArildM
 
Har spjeldhus til 20v silvertop liggende? Men vet ikke om du får til å bruke de med gassere?
 #436559  av _toyota
 
ArildM skrev:Har spjeldhus til 20v silvertop liggende? Men vet ikke om du får til å bruke de med gassere?
Hmmm..... Det veit jeg ikke åssen fungerer!Men har nå kommet over innsug som er beregnet for R1 gassere så det blir bestilt ;)
 #436562  av ArildM
 
Spjeldhusene på 20v skal passe på uten store modifikasjoner, men det er jo beregnet for bruk med innsprøyting, så jeg vet ikke helt om det er mulig å få til :? Blir rått da :)
 #436630  av Kjelliken
 
Denne ble skikkelig flott nesten så flott at jeg kunne tenke meg en KE30... 8)
 #436642  av _toyota
 
Kjelliken skrev:Denne ble skikkelig flott nesten så flott at jeg kunne tenke meg en KE30... 8)
Godt og få litt tilbakemeldinger :) Bare og begynne og se seg etter en langt mellom dem om dagen desverre....
 #436646  av Andrepedersen
 
_toyota skrev:
Kjelliken skrev:Denne ble skikkelig flott nesten så flott at jeg kunne tenke meg en KE30... 8)
Godt og få litt tilbakemeldinger :) Bare og begynne og se seg etter en langt mellom dem om dagen desverre....
Fant en lik på finn.no til 6k :)