TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Corolla ke30 Old School

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #438475  av _toyota
 
Jaja folkens da er det nytt år og nye muligheter.
Litt arbe har det blitt i Jula,ikke så mye som har skjedd men en liten bilde update er bedre en ingen ;)
Skjerm breddere er påbegynt montering/tilpassing.Ellers har jeg startet på et prosjekt med en bakvinge da verken front spoiler eller vinge var noe jeg så noe til etter bestilling :/
Ellers ser jeg etter felger og ser ut til og havne på noe skikkelig old school felger.Antagelig str 14x9 eller om det blir 15x9 foran og 15x10 bak får se hva det blir......Og kan nevne at Riverge Riverside og TRD Tosco står øverst på lista men det koster faen meg en formue så vi får se hva vi ender på :)


Bilde[/URL]

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #438476  av ArildM
 
Liiiker :) Så du la ut felgene på Facebook her om dagen :)
 #438478  av _toyota
 
ArildM skrev:Liiiker :) Så du la ut felgene på Facebook her om dagen :)
Det er bra :) Ja må prøve og selge dem om jeg skal ha nye Hehe
Satser på at dem blir solgt mot sommern at vel,er jo knapt brukt så.
 #438479  av ArildM
 
Støvete 4AGE rwd du har hengene der? Må jo bli det ultimate oppsetet på en sånn bil :D
 #438480  av _toyota
 
ArildM skrev:Støvete 4AGE rwd du har hengene der? Må jo bli det ultimate oppsetet på en sånn bil :D
Er en Fwd motor egentlig. Ja tror nok det blir noe anna en den som sitter i nå jeg ;)
 #438483  av ArildM
 
Aha, jaja, null problem å konvertere den vil jeg tro? David har mye erfaring og SQ engineering har mye fine deler til slike motorer :)
3K motoren er jo ikke direkte lat, god respons og med den lave giringa hadde i alle fall ikke min noe problem å ligge i 90 sona og følge på både det ene og det andre, men når dobler og kanskje nesten tredobler effekten bør det jo merkes godt :D
 #438493  av tojo2
 
Flott ke30. Liker felgplanene. Tosco er favoritten min på gamle Toyota, synd de er svindyre.
Har sett noen riverge kopier - husker ikke hvor men så bra ut.

Har du 8" et0 framme uten subb? rulla buene?
 #438505  av _toyota
 
tojo2 skrev:Flott ke30. Liker felgplanene. Tosco er favoritten min på gamle Toyota, synd de er svindyre.
Har sett noen riverge kopier - husker ikke hvor men så bra ut.

Har du 8" et0 framme uten subb? rulla buene?
Ja er dyre men vært artig og hatt:) Riverge kopier sier du?:) sikker litt billigre da? Ja nå er det 8 med 0et går noen mm utenfor bare Hehe
 #438615  av Holger
 
du gjør det veldig rett med denne bile! den manglet jo en 4age, så bra at du har fått tak i det! :)
 #438634  av ure
 
Ser meget bra ut denne bilen, tøff :D Hvilken boltesirkel er det på de felgene? Er vel 4 *114,3 på Corollaen men ser der er en boltesirkel til ?
 #438640  av _toyota
 
Holger skrev:du gjør det veldig rett med denne bile! den manglet jo en 4age, så bra at du har fått tak i det! :)
Ja da bare tida og litt penger strekker til nå så er det plutselig 4age i den ;)