TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Corolla ke30 Old School

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #434145  av ArildM
 
Hør på TSCN.no forumet kanskje noen der har liggende? Ellers blir vel Ebay løsningen.
Max Mekker du :lol: Finnes en del sånn fiks, hadde fult av det i bakskjermene på 87 MR2en min :wink:
 #434146  av _toyota
 
ArildM skrev:Hør på TSCN.no forumet kanskje noen der har liggende? Ellers blir vel Ebay løsningen.
Max Mekker du :lol: Finnes en del sånn fiks, hadde fult av det i bakskjermene på 87 MR2en min :wink:
Det skal jeg gjøre :) JA må ha vært en skikkelig Maxmekker detta hehe.Ja er vel mye sånt jalla arbeid ute og går,da er det da bedre og prøve og sveise inn en bit da.....
 #434148  av ArildM
 
Ikke alle som har sveiseapparat, og sparkel er billig :lol:
 #434271  av _toyota
 
Da er rutene ute og det begynner og gå seg til med sparkling og sliping :D Fikk også felger i dag så måtte jo prøve på en for og sjekke og for og si det mildt så tror jeg dette blir jævlig rått på denne bilen....
Bilde
Bilde
Bilde
 #434272  av ArildM
 
Helt nydelig felgvalg! Blir perfekt til denne bilen!
 #434377  av _toyota
 
Da har jeg brukt helga til noe fornuftig :) FÃ¥tt slipt ferdig grunna alt av deler og lakkert motorrom,panser og bagasjelokket innvendig.
Fikk også masse deler i går så nå er det bare og kjøre på og få lakkert resten av bilen.
Ellers har jeg fått tak i en 4age 16v motor som jeg har tenkt og bygge opp litt underveis når penga strekker til....
Men trenger jo girkasse osv.....Hva må man gå for der?
Og et siste spørsmål er det noen som følger med her eller er detta forumet blitt helt dødt de siste åra? ArildM du er jo her da :)


Bilde
Bilde
Bilde
 #434378  av Holger
 
Jeg følger med! :) er bare ikke så veldig mange som er like int. i gammel toyo, derfor litt midre fart i slike tråder :(
prøv å få tak i en t50 kasse fra ae86. eller t50 fra carina/te71 etc, med 4age clutch-hus + noe andre ting du må gjøre som jeg ikke husker. om du har noe som helst spørsmål til gammel toyota så hør med David på forumet! Underground garage :D
 #434383  av ArildM
 
Tror ikke jeg har sett en hvit KE30 før. Blir knallbra dette :)
 #434389  av _toyota
 
Holger skrev:Jeg følger med! :) er bare ikke så veldig mange som er like int. i gammel toyo, derfor litt midre fart i slike tråder :(
prøv å få tak i en t50 kasse fra ae86. eller t50 fra carina/te71 etc, med 4age clutch-hus + noe andre ting du må gjøre som jeg ikke husker. om du har noe som helst spørsmål til gammel toyota så hør med David på forumet! Underground garage :D
Det er bra og høre:) Nei ser ut som det går mere i Mr2 her nå gitt.... Da da skal ejg se litt etter ei sånn kasse jeg.Fant litt om motor bytte internasjonalt så får se om det er noe og få med seg til slutt.
 #434390  av _toyota
 
ArildM skrev:Tror ikke jeg har sett en hvit KE30 før. Blir knallbra dette :)
Nei tror det er langt mellom dem....Men måtte prøve en nøytral farge for og se om det kunne gå sammen med interiørfargen ;) Tror ikke det hadde passet med åssen som helst farge mot den interiørfargen som er her Hehe
 #434391  av _toyota
 
Ble det jaggu farge på bilen og :) Ble slettes ikke værst synes jeg selv,men blir spennende og få på at de cromma delene tror det kommer til og bli bra sammen med felger og alt :)
Bilde
Bilde
Bilde
 #434392  av ArildM
 
Tror dette blir meget bra jeg :)
 #434396  av DanielJ
 
Tøft prosjekt!
 #434489  av _toyota
 
Da har det blitt lite oppdateringer her siden jeg har jobba med bilen omtrent natt og dag i det siste.Men har nå fått sprøytet alt ferdig og nesten fått montert hele bilen :) Kommer til og bli mere oppdateringer så fort det nermer seg vintern og jeg setter i gang med motor prosjektet.

Bilde

Bilde
 #434491  av ArildM
 
Nyyydelig :D